Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Har vært på do 7 ganger i natt,og det er ikke rekord!tror snart jeg blir sprø.får sef.ikke sove mellom slagene.
mammaen til Luca Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Ja, fryktelig irriterende. Jeg opplever at jeg er ferdig på do, og reiser meg, går inn i stua, og så må jeg pokker meg igjen. Går på do, og jammen kommer det noe denne gangen også!!! At det ikke går an å tømme tanken alt på en gang...
kokosyklus Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har tenkt det samme. Og forsøkt:) Min erfaring er at slutter jeg å drikke, slutter jeg å bæsje = går mye heller på do en gang for mye i løpet av natta enn å være kvalm og opphengt i min egen avføring:) valget mellom to onder dere:) ha ha ha!
tri smi kinisiri Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Prøv å drikk mye på formiddagen, og ikke så mye på ettermiddag/kveld... Det hjelper for meg....
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk tips om å sitte litt lenger på do og gynge litt fram og tilbake. Virker som blæra tømmer seg bedre da. Har blitt litt bedre hos meg når jeg begynte med dette:)
Afrodite´71 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hei Ja! Det funker for meg. Magen er så lav at jeg løfter den opp idet jeg setter meg. Så sitter jeg der og gynger da, og føler meg som en idiot. Men det kommer da noen dråper ekstra og det går lengre tid til neste besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå