Gå til innhold

I dag var jeg stygg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte ekssvigermor for å fortelle henne at jeg håper det ikke gjør noe at hun leker postdame i år. Sendte 4 kort i brevet hennes,for jeg aner ikke adressen til de to andre sønnene hennes, og et kort var til far til sønnen min.

Laget eget bildekort med kun gutten på.

Og det hadde hun selvsagt ikke noe mot.

Så kom vi i snakk om sønnen hennes som altså nå har søkt tilflukt på Island, og da sa jeg at jeg er grenseløst irritert på at han skylder 3000 dollar i barnebidrag, og at han ikke betaler noe...

Burde ikke sagt det til henne, men kanskje hun kan snakke fornuft med denne mannen?

Hun visste ikke engang telefonnummeret hans, så det fikk hun. Hun skulle ringe han for å be om adressen hans, sånn at hun fikk sendt han julekort. Hun har ikke hørt fra han på lenge..

Var kanskje stygg som nevnte bidraget, men jeg begynner å miste tålmodigheten her.

Barn er ikke "gratis", og her i USA får man ikke noe forskudd.

Betaler ikke pappan, blir det null i bidrag.

Men han får jo gjeld,da...de har oversikten over hvor mye han nå ikke har betalt.

Dette er virkelig fortvilende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffa ;)

Bra plassert stikk kan man jo ikke få nok av.

Bare drikk litt vann du, så går det nok fint LOL

Skrevet

Han "glemte" å fortelle familien sin at han giftet seg i mai i fjor, og han "glemte" å si fra til brødrene sine at han flyttet til Texas....og nå har han "glemt" å betale barnebidrag så lenge at jeg begynner å bli sint,faktisk...

Her har det vært tilstander..

Jeg drikke vann, expat ;o)

Men blir ikke bedre. Nå vet jeg ikke om det er reisefeberen som setter inn,men jeg har fått elveblest og prikker i kinnene og på halsen.

Skrevet

Heisan

Synes ikke du var stygg i det hele tatt. Samboeren reiste til Island i dag, kanskje vi skulle be han stikke innom xn og riste ham MYE ;-)

Når er det du reiser "hjem" da?

Skrevet

Reiser nå i helga =o)

Ja,si fra til han at om han ser en fyr som ligner han som sang i Qoeens, og som er sammen med en liten dame fra Fillipinene, så kan han gi han et sannhets ord!

Man driter faktisk ikke i barna sine.

Og til jul har han ikke fått neo fra faren sin. DET er utilgivelig!

Skjemmes, bør han.

Grrr

Skrevet

#queens skulle det stå.

Skrevet

Høres ut som om "he had it coming..." ;-)

Ville ikke slitt med samvittigheten etter det der, nei.

Skrevet

Så deilig og komme hjem en tur. Skal dere reise hele gjengen og bli her en stund?

Beklager at jeg bryr meg, men for en drittsekk. Har man barn så betaler man bidrag enten man vill eller ei. Barn skal aldri glemmes og gaver til bursdag og jul er et "must".

Også bosette seg på Island da, høres jo ut som han er helt skrudd både her og der.

Skrevet

Men hun er verdens søteste herligste svigermor. Ekssvigermor,men likevel, hun er sååå snill og god.

Men; hun vet å si fra til han! Og det er det jeg håper hun gjør ;o)

Like før jeg forlanger en prat med hans søte lille dame også.

Hun aner sikkert ikke hvem hun er sammen med. Enda-

Skrevet

Vi blir til rett over nyttår,og det blir meg og de tre yngste.

Mannen må nok feire jul alene,staaaakkkars :-p

Han klarer seg nok =oD

Vi hadde "julaften" søndagen som var, og da pakket vi opp gaver,og hadde deilig middag.,Så vi har liksom fått gjort noe sammen også.

Skrevet

Kjedelig når man må trekke inn familien på den måten:/

Jeg har unngått det. Men, må innrømme når jeg og faren til barnefaren har snakket sammen at jeg gjerne ville si noen ord.

Faren er veldig forståelig og vet åssen barnefaren er. Og det var for meg en trøst å vite at det ikke bare var meg som ikke likte måten barnefaren var mot Danie og meg.

Håper det løser seg for deg, men..

Han "glemmer" det vel igjen, mon tro? Hvis han er slik, så.. Er han vel slik..

Lykke til iallefall!

Skrevet

Det er sikkert litt kjedelig for ekssvigermor å høre, MEN ; 1) hun vet jo hvordan han er og 2) det hadde sannelig vært greit om hun hadde røsket litt opp i han!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...