Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er så lei av å ikke sove!!! Noen andre som er oppe?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 sove,har hørt om det ,men aner ikke hva det betyr!!!!!!!!!!!!!!
mammaen til Luca Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Naboen har nchspiel etter å ha vært på byen, så her sitter jeg og irritererer meg, men lærer tekstene til nightwish' nye plate! Gjør ihvertfall noe konstruktivt. Vurderer å bake lussekatter!!!
mamma :-) Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Å,jada. Her er vi våkne.....zzz trett som en dupp, nmen får ikke sove. Glad for tv på soverommet og pc.
ElinSM Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Vært oppe siden kl. 04 her og....! Kjedelig ja. Først må jeg tisse, så er jeg tørst, tisse en gang til, tett i nesa, hoster, tisse litt til.... Ga opp å sove mer jeg....hehe. Heldigvis har jeg fri i dag!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jepp, våken her jeg og!! Sliter max med bekkenet og kroppen min har bestemt seg for at jeg skal våkne hver eneste jæ***ge natt etter ca 3-4 timer! Og da får jeg bannabein ikke sove før det har gått 1-3 timer igjen.....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Ja da har jeg sovet fra i seks tia til nå Delig:), og bra jeg har permisjon! Hvordan gjør dere damer som jobber det når dere ikke sover? Klarer dere en hel dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå