Gå til innhold

Følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man med sikkerhet at man ikke har flere følelser for partneren sin?

Jeg klarer f eks ikke å ha sex med han og å si jeg elsker han, nei det går bare ikke. Vi har slitt en del i det siste og jeg har spurt han om han vil vi skal flytte fra hverandre en stund men det ønsker han ikke. Vi sover som regel på hvert vårt rom . Er redd for å bli alene også spesielt med tanke på at vi bor på en annen kant av landet i forhold til min familie og venner. Vi har 2 barn på 2 1/2 og 4 1/2 år også. Er så veldig usikker om hva vi bør gjøre men dette sliter veldig på meg for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei søte du:)

Nå eg jeg absolutt ingen ekspert i slike ting. Men har vært i et forhold der jeg mistet følelsene mine for han. Da gikk det så lant at det ble ekkelt å være nermt han. Jeg lot det gå så lang for jeg var redd for å såre han.

er du bare sammen med han for barna og for familien din bor langt unna?

Tenk på deg selv akkuratt nå, vil tro det tærer veldig på deg å være i et forhold/ekteskap uten kjærlighet.

Alle trenge kjærlighet, å om det ikke er noe der mellom dere lengre er det kanskje på tide å gå videre? Eventueltkan dere prøve å gå til samtale med profesjonelle ang dette hvis din mann er villig til det? om du føler eller tror det er noe som kan reddes så er det nok verdt det.

At du ikke klarer å ha sex med han eller å si at du elsker han trenger jo ikke å bety at alle følelsene dere en gang hadde for hverandre er borte? Ikke vet jeg helt om deres situasjon og problemer med det du skriver, men kan også være at dere har hatt problemer som dere har vært lite flinke å prate om over tid, og at dere da har komt så langt at følelsene er blitt begrav av mange andre ting som dere ikke har løst opp i?

Kan godt tenke me at tanken på å bli alene med barn er skummel, men du ville nok klart det kjempebra om det er det du bestemmer deg for. Uansett så er poenget her at jeg syns absolutt at alle mennesker fortjener - og trenger kjærlighet i livet sitt. man kan ikke være fanget i et forhold som er dødt.

Håper du finner ut hva du vil, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...