Gå til innhold

Til dere som bruker tøybind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å bruke tøybind? Høres utrolig ekkelt ut må jeg si. Ææssjjjjj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om.....Finnes det??????????????? Sikkert bare noe det lille rare hodet ditt har funnet opp,du har kanskje en skjult fantasi om at det ville vært ålreit å prøve?? På seg selv kjenner man andre!!!!!!!

Skrevet

Det var vel i gamle dager de brukte tøybind?! Eller de strikket dem har jeg hørt :D

Skrevet

Tøybind finnes.. På lik linje med tøybleier... (som forsåvidt vekke like mykje gru hos meg) Skyll - brett- stapp - frå Tine har fått ei heilt ny tyding i denne familien siden det er ei eg kjenne som bruke det... jukk...

Skrevet

Hehe, vet det høres noe spesiellt ut, men joda..tøybleier for damer finnes. Det er mye samme konseptet som tøybleier hos barn og de er ganske like de engangsbindene de fleste bruker.

Disse tøybleiene er jo såklart for spesiellt interesserte, hovedsakelig for dem som er veldig opptatt av miljø (mindre forsøppling og tøybleiene er som regel organiske) og det sparer også på økonomien. Har ei venninne som er veganer og hun bruker disse. Vet også at noen bruker natursvamp, men det har vært et problem med bakterie/soppdannelse i disse.

Personlig er jeg veldig glad for at jeg kan hive bleien/tampongen direkte i søpla etter bruk og aldri tenke noe mer på dem igjen...men for noen er vel tøybleier/svamp et godt alternativ når man prøver å være så "grønn" som mulig.

Skrevet

Hmm, hvilken er det rette foten å stå opp med egentlig?

Skrevet

Og fremfor alt; hvordan står man opp med foten sin?

Jeg har hørt om å stå opp PÅ feil fot, men...

Skrevet

"... jukk..."

Alt folk tenner på...

Skrevet

Å stå opp med feil fot: Når man står opp og ser at man har en helt annen fot enn den man hadde da man la seg...

Skrevet

Jeg overveier seriøste å teste tøybind når jeg har født. Tanken på å gå med plastik-bind 24/7 i 6 uker gjør meg kvalm. Jeg vil gerne kunne "puste" dernede.....! Har ennå ikke sat meg inn de, men får se. (Skulle ønske tampong var lov).

Skrevet

Tøybind er ekkelt. kunne aldri gått med noe sånt mellom beina, nei.. her sverger vi til ob'n.. kanskje ikke rett etter fødsel. men ikke noe tøybind hvertfall.Sånne SVÆREEE klumpete greier mellom beina, som man skal vaske etter bruk.ekkelt.

Skrevet

Hehe...

Kan ikke se for meg helt det at sånn tøybind holder på fuktigheten??

Æææsj!!!! :S Så når man er ferdige med det så må man skylle de og koke de i en kjele eller kaste de inne i vaskemaskina! :S æææææsj!!! :S

Har hørt at de visstnok heter ImseWimse!!! ;) hihihihihihi!! ;)

Skrevet

Vet at i Asia brukes det sånne små "kopper" som samler opp menstrasjonsblodet.. URK!

Skrevet

ÆÆÆÆÆSJJJJ!!!!!!!

Nei nå ble jeg kvalm! Det må da bli mye bakterier og greier i disse motbydelige klutene? Trodde folk sluttet med sånt for minst 100 år siden!

Kan ikke se for meg å stå og koke disse motbydelige ruggene - nei UFF - nå går jeg og gjør noe annet. *GRØSS*

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...