Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg var hjemme hos foreldrene mine i helgen for å hjelpe til litt før jul, og hva er det man sier? "Når katta er borte danser musene på bordet...?!" I går fant jeg ihvertfall ut at kjæresten min har sendt ganske ekle meldinger vil jeg si, til eksen sin. I meldingene står det blandt annet ting som at hun har så deilig rompe osv... Jeg har ikke no problem med at han har venninner, men jeg syns det begynner å gå litt langt når han begynner å sende sånne meldinger med eksen sin. Akkurat denne jenta er jeg ikke så veldig begeistra for at han har no særlig kontakt med fordi hun visstnok ikke er ordntlig over han, og har tilbudt han sex opptil flere ganger tidligere. (De var sammen for 3-4 år siden) Jeg har klart å stole på kjæresten min fram til nå, men sånne meldinger klarer jeg ikke akseptere. Eller er det jeg som overreagerer her?? Dette har skjedd før også, men da har det vært andre jenter og mye mer "uskyldig" hvis man kan kalle det det, kjæresten er rett og slett ganske flørtete av natur.... Hu jenta her er forresten kollegaen min, og jeg blir helt kvalm ved tanken på at kjæresten min gjør dette mot meg. For jeg vet at hun snakker om disse tingene til fler på jobben. Føler at alle vet om disse tingene bak min rygg og bare ler av meg:-( Hva skal jeg si og gjøre???? Jeg har alltid slitt med dårlig selvtillit, noe som kjæresten min sier han har veldig lyst til å hjelpe meg med. (Var egentlig helt greit før jeg ble gravid, men så gikk jeg ned så mange kilo og mista formene mine) Men jeg må si at dette han gjør ikke akkurat hjelper, heller det motsatte!! :-(
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Du får i hvertfall ikke noe bedre selvtillit av å være sammen med en som behnadler deg på denne måten. Det er et skikkelig tillittsbrudd, og helt på grensen til utroskap spør du meg.. Dette skal du ikke finne deg i, ingen fortjener å bli behandlet på den måten der. Fy søren så dårlig gjort!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Uff:| stakkars deg!! Jeg hadde garantert ikke akseptert det!!! helsikken.. menne skjønner hvordan du har det egentlig, men typen min gjør jo ikke det då.. menne etter fødselen gikk jeg opp 40 kg, så ser jo ikke ut i forskjell til hvordan jeg gjorde før, så er jo livredd for at min skal gjøre dette, og han sier også at han skal hjelpe meg.. ish!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Dette burde du absolutt ikke finne deg i.. Når man er i et forhold skal man ikke sende slike meldinger til andre jenter! Jeg blir skikelig forbanna når jeg hører slikt, for ingen fortjener å sitte igjen slik som du nå gjør. Har du snakket med kjøresten din om dette? I så fall, hva har han å si om det? Og du burde også snakke med kollega'n din hvis du har noe som helst kontakt med henne, å si at hun får holde seg borte. jeg ville aldri funnet meg i slike ting. Men vet også at det er lett å si for andre. Jeg gikk også ned 10 kg etter fødselen (var ganske tynn fra før-men hadde former) og mistet da selvfølgelig di jeg også. Slikt får man dårlig selvtillit av, og om kjæresten din skulle hjelpe deg med dette har han tydligvis missforstått veldig hvordan man hjelper.. Ta deg en god prat med han om dette og fortell hvordan du føler det og at dette heller ikke hjelper på selvtilliten din. Håper det order seg, masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Fortell kjæresten din hvordan du har det/føler det iforhold til dette. Spesiellt dette med at hu jenta er kollegaen din Hvis han ikke forstår eller vil høre på deg, ta kontakt med familierådgivning. Det hjelper ofte med en tredjepart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå