Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Har ikke sånn god vognpose, bare en gammel saueskinnpose som virker altfor tynn og en pose som fulgte med vogna som er så kald og ubehagelig stoff... så da bruker jeg heller dyne. Pleier å pakke han inn i et fleeceteppe og ha dyne og vognteppe oppå, Men hva bør han ha på seg av klær? Er jo 10 minus her for tida... Men for det meste rundt 0 grader... Håper på masse svar og hadde blitt veldig glad om noen la dette ut på skravle for mg!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Mini her har på ullundertøy (Body og stilongs) en tynn genser og bukse, en fleecedress + saueskinnspose. Fordelen med ull innerst er at det regulerer varme veldig godt. Sjekk nakken på han så finner du ut om han har nok klær. Han skal være varm, men ikke klam(svett) =)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Mi har enten ullundertøy eller vanlig bomull, bukse , genser ullsokker, ullvotter enten fleeece eller ull lue og dress, voksipose og teppe eller fotpsen over og lammeskinn over. Hadde jeg vært deg ville jeg lagt et teppe i vogna, brukt ullposen og med dyne eller teppe over ettersom hvor kaldt det er. Kledd på helst ull undertøy, bukse, genser, ull/fleecedress, votter, lue. Min mening iallefall =)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Da min var rundt samme alder (litt eldre) og det var like kaldt hadde hun på seg tynt ullundertøy, mellom lag i ull og deretter en ulldress. Med lue og votter selvsagt, hun lå da nede i skinnposen sin. Tror jeg hadde droppet fleecepleddet, er greit over posen/dyna men ikke innerst mot babyen, dette er fullsyntetisk og kan faktisk gjøre ungen kaldere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå