Mammapudding Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Mannfolk kan være så utrolig rar noen ganger..Var på badet og skiftet bleie på Leah og samboern var på tur i dusjen. Midt i en samtale vi hadde så sier han "må du bare vaske ordentlig så hun ikke blir sår" mens han fulgte godt med på hva jeg gjorde..Jeg måtte bare le.. Jeg skifter bleie på Leah 5-6 ganger om dagen..han har skiftet 5-6 ganger TOTALT..og så skal HAN bekymre seg for om JEG kan skifte bleie "riktig"..hehe, han kunne ikke skjønne hva som var så fryktelig morsomt! Andre rare menn der ute?
Neverstill Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 ja, men jeg blir nesten fornærmet. han mente jeg matet lillegutt for fort i går, asså hvor fort han drikker melk er ikke opp til meg.hehe. han er 8 mnd snart:)
Mammapudding Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, ja det har min sagt også en gang..var litt plaget med at melken kom veldig fort en stund, så Leah slapp puppen og spruten sto alle veier, da var samboern der med en gang å sa "men herregud da, du må jo ikke drukne henne"..Hehe, akkurat som om jeg kunne kontrollere melka..Tulling!
HalvMaraton Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Må si jeg syns både du og mannen din er litt rare hvis han bare har skifta bleie seks ganger totalt.
Neverstill Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 samboern min blir bekymret for alt hele tiden, oj nå hostet han, kanskje han har bronkitt, vi må ringe legen. jeg ber han ringe legen selv men han vil ikke det. hehe.. han er så overnærvøs hele tiden, tror alltid det værste. håper det roer seg ned
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 He he:o) Min og er overnervøs. "Hører du han hoster??? Det må være noe ille gæli med malingen under tapeten"!!?? *ler*
Mammapudding Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2007 kose: Det må du gjerne syns, men det var jo ikke poenget med tråden da:)
Mammapudding Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 Sorry..kosen skal det stå
petite fleur Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Samboeren min er også overnervøs;) I går var jeg og shoppa julegaver mens pappaen hadde nurket hjemme. Da jeg ringte hjem for å høre hvordan det gikk (gutten er 7 uker, bare 2. gang pappaen hadde han alene), svarte han med desperasjon i stemmen: " Han ligger med henda over hodet og stirrer på meg!!" Ha ha, skal ikke mye til for å skremme vannet av den fyren;)
Mammapudding Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2007 oktobernurket: Hehehe, det hørtes skummelt ut ja ;-)
heisand? Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 min skifter omtrent ikke om jeg ikke sier at han MÅ gå å skifte
*Rutletutt* Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 Nå ler jeg mer i hel her, ha ha ha ha - oktobernurket - "stakkars" samoeren din;o)))))
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Hihi oktoboernurket, nå klarte jeg ikke holde meg alvorlig. HVa galt kan skje med at babyen ser på han? hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå