pablo Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Uff, kvir meg nå...men så hører jeg at det er flere som har hatt kuler i brystet og ikke farlig. Men ekkelt er det likevel.Vet ikke når kulen kom , men tror den kom i sv skapet, og jeg fødte for akkurat en mnd siden. Må bare få det ut litt her....
Mammapudding Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Uff, det er ikke noe gøy nei! Har selv funnet en kul i brystet for noen år siden, det viste seg å være en hoven kjertel å ikke farlig i det hele tatt. Håper det viser seg å være noe sånt for deg også Lykke til i morgen!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Skjønner godt du kvir deg, du tenker antaglig det verste og det er det helt normalt og gjør. Jeg har tatt sånn undersøkelse haugevis med ganger. Under svangerskap og etter svangerskap er det tusenvis med hormoner i kroppen din som herjer, og da er det ganske normalt at ting slår ut. Kuler i brystet er en ting som kan komme. Men en ting er sikkert, en skal Alltid sjekke sånt! Lykke til i mårra, går nok så fint skal du se =)
pablo Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 å ja!!! enda en. Takk takk takk. Snakket med en herlig veninne idag, hun er så god til støtte og trøst. Hun var 100 % sikker på at det ikke var noe. Hun har nemlig vært til sjekk selv for det. Også hadde hun noen andre hun kjente. Også før jeg reiste fra føden kjente de på den og sa 100 % en kjertel....og da.....
pablo Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Takk takk til deg også!!!!klem
Mammapudding Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Da er det helt sikkert en kjertel:) Masse lykke til, vet at du kommer til å være nervøs uansett helt til du får svar, men det går helt sikkert fint:) Lykke-til-klem til deg fra meg
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Det er vanlig å få slike kjertler både i sv.skapt og under amming Helt sikkert ikke farlig
pablo Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2007 Hei på dere!!! Var å sjekket idag, å godt var det. Alt fint folkens. Kun en melke kjertel. Så heldig jeg var......klem til alle fra en glad jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå