lolitalempica Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vi lurer på en tur til Spania (Anfi) i januar. Da eg junior 3 måneder. Noen som har vært på tur m baby?? Erfaringer om dette?? Har lyst på tur, men lurer litt iforhold til at han er så liten...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Reis til Spania du! Det er ikke den varmeste tiden å reise på så det skal nok gå kjempefint! Bare sørg for å ha en flaske med melk å gi til han når flyet letter/lander eller pass på at du ammer ham da -så får han ikke vondt i ørene. Vi har leilighet på Anfi Beach- det er utrolig lekkert der nede, og forholdsvis rolig og stille--fin plass å feriere med en baby vil jeg si! Over til noe heeeelt annet: Lolita Lempica er bare verdens beste duft - min favoritt -hehe!!! (jeg jobber i parfymeri)
lolitalempica Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Tsen takk:) Hadde aldri vurdert å reist noen andre plasser enn til Anfi, fin plas m små barn;) God duft ja, eg e avhengig!!!
ToPrinsesser<3 Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Vi reiste til Spania når Nora var 4 uker, og så når hun var 6 mnd, og det går kjempefint! Sov hele veien på flyet, og deilig behagelig klima i Spania. Helt topp for store og små. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå