Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er Natusan babyprodukter (som man får kjøpt på butikken) ok?? Vil gjerne høre deres meninger.. Vet at Babyline er best i test, og har kjøpt inn disse til snuppa kommer. Men har hørt at Natusan har blitt mye bedre enn før.. Er de nå tryggere å bruke? Hva syns dere??
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg leste en sånn test, og der fikk natusan babyolje uten parfyme samme poengsum som babyline, mener jeg å huske.. Men lurer egentlig også på det samme!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Må innrømme at jeg ikke er så veldig fornøyd med natusan.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Selvsagt er de trygge å bruke, ellers ville de ikke vært i salg. Natusan fikk mye negativ PR (og fortjent) fordi de brukte et preserveringsmiddel som kom til å bli forbudt om noen år i baby-produkt. Men det gjør de selvsagt ikke lenger (nå er det forbudt). Det er verdens mest solgte babyprodukt og hadde ikke vært det om det ikke er "trygt". Men noen er alltid hysteriske. Jeg stiller meg mer tvilende til Babyline for de kommer ikke fra noen kjent og seriøs produsent og da blir jeg i tvil. Jeg bruker heller produkt med godkjente preserveringsmiddel, enn produkt som risikerer sopp og mugg etter noen nmd.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Mulig de er trygge å bruke, men personlig synes jeg de lukter alt for mye... Vil ha produkter som er mest mulig luktfrie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå