Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Aner ikke hva jeg skal ønske, bortsett fra en pen liten gullring, jeg kan ha på høyre ringfinger hehe......
LadyLuck & Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 nytt armbånd,likt det jeg hadde som ble stjelt (innbrudd i pinsen)
Mammapudding Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Har allerede fått, en tatovering av et hjerte med Leah skrevet i:)
Turid Laila Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Har ønsket meg Bergans jakke og bukse Klær "supermamma" smykke Og noen småting som jeg kommer på at jeg trenger som jeg aldri gidder å kjøpe. Blir spennende å se hva jeg får Har bursdag i jula i tillegg, spennende!!!!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Morgenkåpe ,så jeg slipper å fryse når jeg står opp om natta med ungene. Pysj. Armbånd. Veske.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 jeg kan svaret på denne. om du ikke vet hva du ønsker deg så be om og få en ting som minner han om deg m/ forklaring på hvorfor. det er spennende
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 jeg fikk bergans jakke på forskudd fordi de bare hadde en igjen av den =) veldig fornøyd, selv om d var altfor stor gave syns jg.
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Jeg ønsker meg ei svart kåpe. Helst før jul, så jeg kan bruke den i alle selskapene Men seriøst! Mitt største ønske..... Vi har ulike døgnrytmer. Jeg er glad i å sitte lenge oppe, mens han helst vil legge seg sammen med ungene. De dagene han ikke legger seg tidlig, ligger han på sofaen å ser tv. (Mens jeg ikke gidder, og styrer med andre ting) Jeg ønsker meg en litt lang kveld enten i sofaen sammen (i sittende stilling!!) eller hver sin lenestol med noe godt å spise og en varm kopp te. Bare kunne nyte hverandre. Til nød kan radioen stå svært svakt på i bakgrunnen. Høres klanskje litt snålt ut? Men det var slik mine foreldre pleide å sitte siste timen før de la seg sammen. Det virker som en herlig avslutning på dagen!
Tante Blås Squaw Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Ønsker meg at han ikke skal jobbe så mye denne jula....
mammaen til G & A Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Har oensket meg en North Face fleece jakke fra mannen min. Viste han til og med hvilke farver jeg likte ogsaa. Saa da gjenstaar det aa se hva jeg faar da=) Hadde vaert fint om jeg slapp aa bruke jakken hans naar jeg er ute paa tur med hunden om morgenen og kvelden og det er litt kjoelig.
Northernlights Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 1 dag barnefri =o) Da skulle jeg sovet for det meste........
Tokatter_USA Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Bordsag. Det er mulig jeg må kjøpe det til ham, men jeg vet ikke om det er det han ønsker seg. Han sa han ønsket seg en støvsuger, men jeg tror ikke jeg kan vente til jul med å kjøpe det. Den vi hadde ble ødelagt.
Mamman til AM&JS Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 Jeg ønsker meg kenwood kjøkkenmaskin...og en bergans jakke..+ en 1 stens ring..som jeg kan ha på venstre hånda..altså motsatt av gifteringen...NÅ jeg bursdag rett etter jul også så...kan være at jeg får noe av dette hvertfall.
en-to, lappe sko..... Skrevet 13. desember 2007 #17 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har ønsket meg (å fått) fadderskap hos Plan Norge. Tror det gir meg mer enn hvilken som helst annen presang
lykketrollet:) Skrevet 13. desember 2007 #18 Skrevet 13. desember 2007 Av materielle ting ønsker jeg meg en alliansering i hvitt gull. Har prøvd å hinte i flere år nå, men det nytter visst ikke.... Ellers ønsker jeg at vi får en fin julefeiring og fridager sammen med barna, uten at jobben til mannen min forstyrrer. Han jobber vanvittig mye, og har lang reisevei, så det er ikke ofte vi ser han...
Himmel og hav Skrevet 13. desember 2007 #19 Skrevet 13. desember 2007 Ny veske ( sikler på en lekker en...), og det er i grunnen det!
Gjest mphs Skrevet 13. desember 2007 #20 Skrevet 13. desember 2007 Har ikke ønsket meg noe, men har fått en mobiltelefon på forskudd for det trengte jeg. Og så vet jeg han har kjøpt en bok, men ikke hvilken.
*Rutletutt* Skrevet 13. desember 2007 #21 Skrevet 13. desember 2007 Støvletter (har sett meg ut noen høye svarte) Sko Dyrberg/Kern smykker Klær (gavekort)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå