Gå til innhold

el-test positiv 7 dager før IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånne billige el-strimler. Fikk 2 streker idag 1uke før IKM. Noen som har fått det før? Hva slår disse ut på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble strekene like sterke? I såfall så har du EL nå, eller så kan det tyde på graviditet. De slår ut på begge deler. Du kan lese om det her http://pernille.info/opk_as_hpt.htm

Men siden man alltid har et visst nivå av LH-hormonet i kroppen, vil man nesten alltid få to streker.

Skrevet

Jepp, opplevde det på dag 23 i syklusen for et par mnd siden..Hadde rett og slett sen eggløsning. Brukte digital, så hos meg var det ingen tvil.

Skrevet

Hei!Takk for svar=) Testet positivt for en uke siden og det var 2 uker etter tr så stemte ganske bra med el=) Har ikke fått positivt etter dette, men nå gjorde den det.. skjønner ingenting.. men ett lite håp fikk jeg jo.. hehe..

Skrevet

Oj, fikk ikke med meg at du hadde fått positiv el test tidligere denne pp..Da kan det jo virkelig tyde på graviditet!! men det kan jo også være at egget ikke ble sluppet sist, så prøver kroppen igjen nå? Jeg fikk ikke positiv el test i det hele tatt før dag 23, hadde testet siden dag 10.

Masse lykke til, håper du er gravid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...