Gå til innhold

Har du ett ønske??


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle starte en drømmelink..hva er det DU drømmer om??

selv går jeg kun å drømmer om husbygging og ro..Tomten er under kjøp,men papirarbeidet tar fryktelig lang tid. Når papirene er i orden er det bare å starte med utgraving osv osv..

nå sitter jeg og tegner hus for harde livet..foreløpig bor vi ikke "hjemme",men det er bare midlertidig..kanskje får vi flyttet hjem til øya til sommeren..i verste fall går det to år før vi flytter hjem..men en ting er sikkert og visst..det øyeblikket vi flytter hjem skal huset slås opp..gleder meg! Gleder meg til å ha et ordentlig kjøkken hvor jeg har plass for alt av kjøkkenutstyr..Gleder meg til å få en ordentlig spisestue, en god stue, peis,store soverom..hehe..gleder meg til å gi barna et eget rom..et område hvor de kan leke..er lei av å ha bilbane i sofaen.. :S

Gleder meg til å våkne opp om morgenen hjemme i min egen seng..kunne kle på meg og ungene og dra ut å leke med dem..

dra på kaffebesøk til slekt og venner og prate skit i timesvis..

gleder meg til å...mm...

solnedgang i havet...nordlys..midnattsol..en kopp vin i plastkopp ute i stolen sammens med naboen..hehe.må ha det i plaskopp så vi ikke blir så alt for avslørt av vinglasset midt i uken..hehe..

gleder meg til å sitte ute i snøen med en kopp kakao...

jeg bare gleder meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer om å få et barn jeg... Det er mitt aller største ønske. Jeg kunne ønske at jeg ble gravid og at alt gikk bra under svangerskap og fødsel, og at jeg kunne dele denne gleden med kjæresten min... At jeg slapp å miste igjen... Og så drømmer jeg også selvfølgelig om å finne drømmehuset, gjerne litt landlig :) Jeg vet at jeg har så utrolig mye å gi et barn og det vil bli så utrolig høyt elsket...

Skrevet

Vi er allerede i gang med husbyggingen vi.. Men det er uansett ikke største drømmen.

Den aller største er å bli gravid, og klare å bære frem barnet. Ikke miste som så mange ganger før.

Skrevet

Største drømmen akkurat nå er vel egentlig mange ting.. hehe..

Gleder meg utrolig til lillegutten vår kommer, og har aldri gledet meg så mye med det å se han i øynene og tenke han er min skatt.. Så håper jeg på at kjøping av hus går i orden for det huset er så fint og akkurat passe størrelse på det.. vi fikk bare 450.000 i lån, og trodde ALDRI vi kunne få kjøpt et hus som faktisk var beboelig til den prisen. Men dette huset koster 470.000 og vi SKAL ha det.. For nå bor vi i under etasjen hos foreldrene mine og ikke akkurat en drømme situasjon.. hehe..

Men gleder meg veldig til å dra ut på byen igjen og være litt sosial, har ikke gått opp så masse kilo så vet de forsvinner fort som fy.. Får fortsatt på meg buksene mine enda det bare er en uke til termin.. så da skal jeg pynte meg og være skikkelig M.I.L.F... hehe..

Skrevet

Min aller største drøm omhandler de mer trivielle ting... Jeg skulle skikkelig ønske at vi kanskje kunne fått et år eller to uten dødsfall eller alvorlig sykdom og de bekymringene det medfører, i familien min. De siste årene har det skjedd alt for mye triste ting, og det skulle vært godt å få noen utelukkende gode år, hvor vi kan rette fokuset på den lille familien vi nå blir - og bare kose oss med det nye familiemedlemmet.

 

Av mer "materielle" ønsker så hadde det ikke vært så dumt med et småbruk med god tumleplass..sukk.. foreløbig er det bare en fjern drøm.. :)

Skrevet

Mitt aller største ønske er å bli gravid, og så føde et friskt barn! Etter nesten to år med prøving hadde det føltes omtrent som å vinne i lotto å få en positiv test...

Skrevet

håper virkelig dere vil få ønsket deres oppfylt og snart vil både være gravide og at alt vil gå bra.!!

Det er noe jeg unner alle...

håper virkelig for dere...

*klæm*

Skrevet

Jeg har ett ønske her i verden. Jeg trenger ingen andre ting. Jeg ønsker at jenten min skal ha det bra den siste tiden i magen min, og at hun skal komme ut frisk og rask! Dette tenker jeg på hver dag, og jeg er evig takknemlig om jeg får ønsket mitt oppfylt på nyåret.

Skrevet

Mitt høyeste ønske er å bli gravid, bære frem barnet og at et er velskapt <3 <3 <3 <3 <3

 

Kjøpte oss leilighet nå i sommer, men drømmen er drømmehuset :P

Men det blir kanskje om noen år.. Har det supert her vi bor nå.. Plass til et par unger... <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...