Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har stor familie, og med en studnet inntekt er ikke budsjettet mitt så stort... I tillegg har han bursdag lille julaften:S På bursdagen får han kortholder, skjerf, vest til dressen og pirat of the...3 til jul får han: En genser,bula bukse, ipod shuffle, et armbånd (flettet sort skinn med en lite duppedings på), og simpsons film... Føler det er et eller annet som mangler jeg? Han får liksom ikke gave av så mange så føler jeg må gi dobbelt så mye, stakkars han er jo så snill... Får så vondt av ham jeg...
pøber´n & je Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Eh. Er ikke det bra nok da? Ut ifra det du skriver, hadde jeg ikke trodd du hadde dårlig råd
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Er kjempefin gave du har funnet! Han blir glad!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 jeg har kjøpt litt her og litt der da, ikke alt på en gang...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Må da være mer enn bra nok:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 nei det er ikke greit. det er ikke greit at du gir han gave i det hele tatt. tenk om Xen hans ble sjalu.... nei nå begyner jeg å få vel dårlig humor. men fra tull til gøy. jeg syns det hørtes super flott ut! en fin fin gave
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 Hehe mortilgunnar:P Morsom du, lille luring:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 det værste er at nå har jeg sittet og ledd av innlegget mitt siden jeg la det inn... hehe. kan jeg få skylde på at jeg er sliten og trøtt?
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Herre, det hørtes jo kjempefint ut!! Gosjameg, blir han ikke glad for det vet ikke jeg... Hørtes topp ut:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå