Gå til innhold

Leste et bra sitat her om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

" Hvordan kan det forventes at skilte foreldre skal kommunisere ok med hverandre, når de ikke greide det da de var gifte en gang?"

Mange mener at skilte foreldre bør kommunisere bra sammen for barnas skyld, men de greide det ikke for barnas skyld da de en gang var familie heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Det er da mye lettere å kommunisere med hverandre da man får litt avstand og slipper å snakke sammen, bo sammen og se hverandre hver dag. Og i tillegg slipper man alt det daglige maset det betyr å være i et forhold.

Så jeg synes at det burde være gode forutsetninger for ¨å kunne kommunisere da de ikke lenger er i ett forhold jeg da..!

Skrevet

man trenger jo ikke ta en dag på tusenfryd sammen om man ikke ønsker det. men voksene mennekser burde greie og gi snakke sammen om barna i form av og gi værandre nødvenig informasjon om barnet. man må tenke sak og ikke persjon

Skrevet

tja, dette er vel en sannhet med modifikasjoner:)

Husk at det ikke nødvendigvis er dårlig kommunikasjon som gjør at man går fra hverandre, selv om det ofte er en av årsakene.

Hos oss kommuniserer vel mannen min og exen hans bedre enn de noengang gjorde som gifte, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...