~~DoraDora~~ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 " Hvordan kan det forventes at skilte foreldre skal kommunisere ok med hverandre, når de ikke greide det da de var gifte en gang?" Mange mener at skilte foreldre bør kommunisere bra sammen for barnas skyld, men de greide det ikke for barnas skyld da de en gang var familie heller.
~sjiraff~ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hmmm... Det er da mye lettere å kommunisere med hverandre da man får litt avstand og slipper å snakke sammen, bo sammen og se hverandre hver dag. Og i tillegg slipper man alt det daglige maset det betyr å være i et forhold. Så jeg synes at det burde være gode forutsetninger for ¨å kunne kommunisere da de ikke lenger er i ett forhold jeg da..!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 man trenger jo ikke ta en dag på tusenfryd sammen om man ikke ønsker det. men voksene mennekser burde greie og gi snakke sammen om barna i form av og gi værandre nødvenig informasjon om barnet. man må tenke sak og ikke persjon
ana baroma Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 tja, dette er vel en sannhet med modifikasjoner:) Husk at det ikke nødvendigvis er dårlig kommunikasjon som gjør at man går fra hverandre, selv om det ofte er en av årsakene. Hos oss kommuniserer vel mannen min og exen hans bedre enn de noengang gjorde som gifte, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå