Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har akkurat kjøpt ett sånt sete og hadde en baby på 11mnd i setet. Han hadde på seg en bobledress, men den er ganske liten til å være bobledress og han er liten i forhold til de generelle vekstkurvene. Jeg synes han satt flott i setet, og han stortrivdes selv. Men hvordan er det med større barn? Får de plass når han passer så akkurat?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 jeg tenkte det også når vi kjøpte det til storegutt, han er 2 år nå og har god plass i setet ennå :-) tror det bare ser lite ut
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Storebror her satt i det setet til han var nesten 3, da ble han for lang... Dvs, han hadde izi kid setet og det er kun bakovervendt. Derfor ble det lite, for han satt med knærne i halsen... han satt vonst rett og slett, sa han selv ihvertfall (og bilturer som aldri har vært noe problem med han, ble et mareritt helt til han fikk nytt sete) Tror ikke setet er så spesielt lite, skal være nesten like stort som de andre i samme vekt klasse.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Takk for svar! Kid og Comfort setet er vel det samme, bortsett fra kjøreretning.. Synes bare det så ut som om han hadde veldig lite rom å vokse i der, men da fungerer det nok sikkert! Er jo supert om de har klart å løse det sånn at setet passer både når de er små og større uten at de minste slenges rundt og de største har det trangt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå