schnuppi Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Trenger man å ha en spesielt god grunn for å få ta abort?
Tommage♀♂ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 I følge loven? Nei, ikke før etter uke 12
schnuppi Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Vi har ett barn sammen..og egentlig lyst på ett til.Men nå tror ikke jeg at jeg orker dette forholdet lenger...Jævlig synd om jeg skulle blitt gravid nå..Fatter ikke hvorfor jeg slutta på pillen! jeg har sikkert blitt blendet av det å få en ny baby osv...Da skulle liksom alt ordne seg osv. Men når forholdet er dårlig,er det jo ingen vits i..... Er ikke sikkert jeg er gravid...men tenk om?! huff....
Tommage♀♂ Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Om det viser seg at du er gravid, og selv ønsker å ta abort går du til legen din og får ham til å bestille tid til deg på sykehuset. (tror det er sånn det virker). Uansett er det ditt valg, og kun du som kan bestemme om det er rett for deg eller ikke. Ingen andre har noe de skal ha sagt! I følge loven altså.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Huff da, hva med å ta ansvar? Jaja, lykke til
schnuppi Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 ok.. Men føler at det er så feigt å bare gå å ta abort.Enkel måte å kvitte seg med et problem på en måte... Ønsker jo flere barn...men det går ikke an å få flere barn med en som oppfører seg som en ansvarløs idiot til tider.... Noen andre her som har blitt gravid for andre gang med samme fyr,men tok abort pga at forholdet skrantet?
balsam Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 jeg personlig ville aldri tatt abort på det grunnlaget..jeg mener at man tar et valg før man slutter på pillen...og den eneste grunnen til at jeg skulle tatt abort var fordi barnet ikke ville fått et bra liv av en eller annen grunn... men dersom du føler at det eventuelt er den enste løsningen så vil jeg bare gi deg en stor klem, det er ikke et lett valg!!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Ja, jeg mener at man trenger en god grunn for å ta abort. Men loven er ikke enig med meg så hva jeg mener er vel i grunn likegyldig.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Syntes det er feigt jeg, spør du om meningen min så får du den...
Tommage♀♂ Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Er ikke det å ta ansvar om hun tar abort? Det er vel bedre det enn å få et barn som ikke er ønsket? Nå tar jeg den o'store abortdebatten her, hehe=) Selv kunne jeg ikke tatt abort, men hva andre gjør er helt og holdent opp til dem.
schnuppi Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2007 Ja det kan du si...Det er akkurat det jeg sliter med her! jeg håper så inderlig at det skal gå bra mellom oss,selv om at jeg vet det ikke blir bedre... Føler meg ufattelig dum dersom jeg er gravid nå! Får bare krysse fingrene for at jeg ikke er det....
schnuppi Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2007 dersom jeg skal ha mensen om ca en uke,kan jeg ta en test nå da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Nei, den vil nok være negativ..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 det er en god grunn og ta abort om du mener at du ikke er i stan til eller ønsker og ta være på dette barnet. det er en god grun om du mener faren til barnet vil være til belasning for barnet. det er en god grunn om du ikke har lyst på barn akkurat nå. det er ikke feigt og ta abort. det er ikke feigt og innrømme at man har gjort en feil. det er ikke feigt og ønske det beste for det barnet som faktisk er i livet, hvordan vil du takle og være alene med to? vil de få den kjærlighet og nærhet de trenger? vil du få tid til og føge de opp? det er det bare du som vet svaret på. men nå så tar ikke jeg livet så høytidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå