~~DoraDora~~ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 som en familieterapeut kom med : " Hvordan kan det forventes at skilte foreldre skal kunne kommunisere ok med hverandre, når de ikke greide det som gifte en gang?"
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Tja, er i utgangspunktet forskjellige grunner til at mennesker blir skilt da, ikke kun kommunikasjon. Men har også erfart at de som overhode ikke klarte å kommunisere i et forhold, klarer det med barn etter de er skilt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Nå var det ikke akkurat kommunikasjonen eller mangel på sådan som gjorde at jeg gikk ut av et langt ekteskap, men helt andre ting. Det som derimot ble åpenbart i vårt tilfelle, var at den kommunikasjonen vi hadde og som faktisk var ganske så bra etter bruddet (også etter at jeg fikk ny kjæreste og sambo etterhvert) var at den bråstoppet da eksen traff en ny dame og hun flyttet inn;-) Ikke vet jeg helt hvorfor det ble slik, men jeg har vel mine anelser, etter å ha lest en del innlegg her inne..................!
Hannemor Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Denne kan jeg skrive under på....... Og jeg trang ikke lese her inne for å finne grunn. Sjalu dame og mann som ville ha familien sin tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå