♥Tullerusk♥ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei =o) Hvordan går det med deg?? Har du født ennå?? Snart skal jeg over hit til 3. trimester...Gleder meg...=o) Er 28+0 i morgen...Så får vel tyvstarte litt...Nå også=o) Klem
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei på deg, nei har ikke født ennå Er skikkelig lei nå, hehe.. Så gøy att du endelig lommer over hit da, det har jo gått fort må jeg si, og formen er fin?
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Uff...Ja, man blir litt lei når man begynner å nærme seg terminen og ikke minst utålmodig=o) Ja, 28+0 i dag...=oD.... Jo da, formen er fin den..Er litt sliten..Skal bli godt med en uke ferie nå...=o) Men ennå over en uke til det blir fri å få... Kjenner jeg begynner å bli utålmodig selv nå...Men skal nok klare å holde ut til termin..Har ennå ikke ting ferdig her...hehe Fått alt på plass da?? Åssen bilsete har dere kjøpt? Vet ikke helt hvilket jeg vil men heller veldig mot besafe da..=o)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja nå er alt i hus det er deilig:) Så koselig å tuste på barnerommet:), men vi flytter rett etter nyttår så har ikke den store leden av "å bygge rede" kan du si! Er det juleferien du begynner på eller? Jobber du fullt ennå? Vi har kjøpt maxi cosi med base, virker veldig ok:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Oj...Så artig da...Får håpe du føder før da og ikke etter nytt år=o)... Vet hvordan det er å flytte og føde...Ikke gøy skal jeg si deg=o) hehe Men rede byggingen kommer vel mer inn når du har fått flyttet... Ja, juleferie...Men det blir bra fra lørdag til og med onsdag...Ikke mange dagene...Jobber 100% ennå...Vært sykmeldt i 100% en gang og det var i begynnelsen av svangerskapet...Så er litt stolt av meg selv da=o) hehehe....Men kjenner jeg begynner å bli sliten..Lurer på om jeg skal høre med legen min og jeg kan prøve med 80 % etter jul...For har bare en mnd til av kontrakten min og så er det permisjon rett etter=o) Tenker litt på den jeg også, men aner ikke...Får surfe litt på nett...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå