*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hvor mye lønner det seg å kjøpe der? Tenkte jeg skulle bestille tv-serier dvder... hva med frakt, toll og slikt?? noen som har erfaring? =)=)
~sjiraff~ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Har handla der, men kun smykker og under 200 kr, så har dårlig med erfaring på toll og moms..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 hei, jeg har ikke bestilt der ifra selv, men er blitt anbefalt av mangen å kjøpe der. Har faktisk en lærer som skryter masse av denne siden, og han er vill på dvd`er og musikk. bestiller visst bare der ifra Så, hehe, hjalp deg gjerne ikke noe særlig. men jeg har i alle fall bare hørt postive ting
Neverstill Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 kjæresten min bestiller skjeldne ting derfra men anbefaler ikke å kjøpe tv serier å sånt der, de er dyre på toll og porto. prøv heller play.com. har bestillt derfra 100 ganger uten noe problemer. de har alt mulig, uten porto:) :) de deler også opp bestillingen sånn at hvis du betaler over 200 kr som er tollgrensen så får du dvdene hver for seg slik at du slipper å betale toll. med mindre du kjøper noe som i seg selv koster mere enn 200 da.. men anbefaler siden på det varmeste
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Oy, den siden hørtes jo super urt =) *gå å sjekke* =) Takk =)
Neverstill Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 bare hyhhelig:) halvparten av julegavene mine i år kommer derfra og de er veldig raske på levering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå