Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt skjelven her jeg nå.....tok nettopp en clear blue og der kom krysset opp innen ett min!!!! Skal ta en til i morgen tidlig.... er jeg gravid da.... jeg som har hatt små blødninger hele forrige uke(rosa tyntflytende) Men har hatt noe mere brunt mørkere utlod noen dager nå...holde gleden min litt inne kanskje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo posetivt ut, gratulerer :) Lykke til med ny test i mårra, håper den er like posetiv! Litt godt å høre, jeg hadde litt rosa i går og litt mer brunt i dag.. har veldig vondt i venstre side i magen. hadde du noe vondt?

Skrevet

Takker! Jeg har hatt mensen vondt hele tiden...også i korsryggen... har det nå også! =) Så håper knøttet klamrer seg fast.

Har vel egentlig merker det mest på humøret...har veldig pms, pleier ikke ha det. Begynte nesten og gråte i går av en reklame...jeg er absolut ikke sentimental! =)

Sender over masse baby støv til deg! ;)

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!! Er ikke uvanlig med småblødninger i begynnelsen. Du kan jo ta blodprøve hos legen for å sjekke at hcg stiger normalt. Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!:)

Skrevet

Jeg har veldig pms jeg også.. åååh, jeg håper så på at jeg er gravid! Jeg er ganske sentimental da, men i dag begynnte jeg å grine når samboeren min blei litt irritert når jeg ikke hadde vaska bilen som jeg låva :P tar en test i mrg, selv om det er litt tidlig.. tar imot så mye babystøv som mulig! :)

Skrevet

Gratulerer saa mye, bloedninger kan forekomme, det er vanligere enn man tror. Styret til UL uke 5 da jeg bloedde ordentlig i 5 dager uke 5 med datteren min, men alt var i orden og det har det vaert siden.... Saa man skal heller foelge med paa graviditetstesten og kanskje komme seg til lege dersom man er veldig bekymret, men det hoeres virkelig ut som om du er gravid ja.... =o) Lykke til!

Skrevet

Så kjekt! Håper spira klamrer seg fast:-)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...