Tez_ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Helt skjelven her jeg nå.....tok nettopp en clear blue og der kom krysset opp innen ett min!!!! Skal ta en til i morgen tidlig.... er jeg gravid da.... jeg som har hatt små blødninger hele forrige uke(rosa tyntflytende) Men har hatt noe mere brunt mørkere utlod noen dager nå...holde gleden min litt inne kanskje...
Isopora Gravid♥ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Det høres jo posetivt ut, gratulerer Lykke til med ny test i mårra, håper den er like posetiv! Litt godt å høre, jeg hadde litt rosa i går og litt mer brunt i dag.. har veldig vondt i venstre side i magen. hadde du noe vondt?
Tez_ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Takker! Jeg har hatt mensen vondt hele tiden...også i korsryggen... har det nå også! =) Så håper knøttet klamrer seg fast. Har vel egentlig merker det mest på humøret...har veldig pms, pleier ikke ha det. Begynte nesten og gråte i går av en reklame...jeg er absolut ikke sentimental! =) Sender over masse baby støv til deg!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer sååå mye!!! Er ikke uvanlig med småblødninger i begynnelsen. Du kan jo ta blodprøve hos legen for å sjekke at hcg stiger normalt. Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
Isopora Gravid♥ Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har veldig pms jeg også.. åååh, jeg håper så på at jeg er gravid! Jeg er ganske sentimental da, men i dag begynnte jeg å grine når samboeren min blei litt irritert når jeg ikke hadde vaska bilen som jeg låva tar en test i mrg, selv om det er litt tidlig.. tar imot så mye babystøv som mulig!
2 fine små Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer saa mye, bloedninger kan forekomme, det er vanligere enn man tror. Styret til UL uke 5 da jeg bloedde ordentlig i 5 dager uke 5 med datteren min, men alt var i orden og det har det vaert siden.... Saa man skal heller foelge med paa graviditetstesten og kanskje komme seg til lege dersom man er veldig bekymret, men det hoeres virkelig ut som om du er gravid ja.... =o) Lykke til!
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Så kjekt! Håper spira klamrer seg fast:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå