chill+enda en til Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Nå har jentene kommet, og vi har fått prøvd på brudepikekjolene. De ble utrolig fine, og sitter nok perfekt i mai. De så ut som små prinsesser, rett og slett. Tror de følte seg som det også Tusentakk!
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Åh, så bra.... ja alle sier de er så flotte. Og de er jo det da. Men kjekt med alle tilbakemeldingene. Og de du fikk er de flotteste av alle etter min mening da. Gleder meg til jenta i magen kommer... blir nok en liten hverdagsprinsesse men alt det nydelige kjoler jeg har.
små Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 hei lamela:) Jeg sendte nissedrakta i går..
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Åh, flott. Da har du altså fått unna det du skulle ?
små Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Tja, både og. Snuppa har vannkopper, så har god tid til å drive med juleting:P Og slapp siste tentamen gitt.. hehe. (for nå iallefall) Så har plutselig ikke så mye å gjøre, bortsett fra å lage ferdig de HELVETES julekorta! grr..
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hehe, ja kjenner til den galskapen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå