Gå til innhold

navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke enkelt det der...er ikke engang gravid, men tenker på hva barnet skal hete...og så glemmer jeg det så fort ut. Tror jeg må skrive en litste, slik at jeg er klar:P

Synes Nora er så fint...Og nå fant jeg plutselig ut at Nora Emilie var ganske søtt:) ellers liker jeg navn som Synne, Julie, Kristine, Camilla, Emma, Amalie...og i det siste har jeg fått sansen for Tomine:) hehe

når det gjelder guttenavn liker jeg Adrian, Jonathan, Preben, Daniel

har en datter fra før som heter Victoria...må finne noe som passer med det:)

MEN, dette var bare noen tanker i fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siv! du e innpå her alså hihi... syns d e på tide du får deg ein nå;o)

Skrevet

Heeei; ska dåkke få ein gutt? så kosligt da:) va det det dåkke trodde o?

Skrevet

ja d va kje nogen overraskelse kan du sei hehe.. di produsere berre guttar i familien hans:o)

Skrevet

ein gang må nå jentå komma o vett du:) koss går det da? sykemeldt ennå?

Skrevet

ja e nok d.. komme kje tbake i jobb heller... e e heilt forferdelig vondt ska eg sei deg hehe... menmen klare meg eg;o) nei jenta har eg kje noge tru på at komme hehe... men eg ska prøva neste gong;o) viss eg får 5 guttar då ska eg stoppa, men ikkje før:o) begynt planleggingen dokke da?

Skrevet

off, stakkars deg:( det e mitt mareritt i neste svangerskap...har hørt så masse om bekkenløsning og kor vondt det e...men eg håpe du blir goe ittepå...har hørt at nåken blir friske me ein gang de har født!

me har ikkje begynt prøvingå,men planleggingå e nå i full gang:P satse på å begynna å prøva i mai/juni...blir sikkert i mai, for då orke eg ikkje venta lengre...kan jo ta långe tid vett du! Kor lange tid tok det med deg?

Forresten, dåkke har det fint inne:) gjekk tur forbi ein dag du hadde gardinen trekt fra, og då så det så kosligt ut:)

Skrevet

hehe takk for d:o) e litt tomt her ennå men...

blei gravide 3 mnd eg:o) ja vett aldri kor långe ti d kan da! blir 2009 baby på deg då:o) sååå koslikt da! e sikkert greit å bli ferdige me skulen fyste ja:o) du får kjøpa deg sånne eggløsningstestar så går d sikkert fortare:o)

Skrevet

Det tok 3 mnd me dåkke altså? Om du brukte sånn baby comp eller ka det hette? Vurderte det ei stund, men vett ikkje om det fungere så bra på veeeldig uregelmessige sykluser!!!!! men men, får se når det nærme seg...e forberedt på at et kan ta litt tid, men kim vett:)

vett du om din godeste nabo e medlem her inne? hadde vært koslig det:)

men nå går eg og legge meg....du får ha ei god natt:)

Skrevet

go natt ja:o) tror kje hu e medlem her nei.. tar seg av sin syke mann vettu! brukte ladycomp ja men d funke best på stabile syklusar ja:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...