Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 hvorfor er dere innpå her og belærer oss som er gravide? sida heter faktisk "barn i MAGEN.com". Den heter ikke "vi som har 3 barn over 4 år som vet best.com" Finn deres egen side... P.s. dette gjelder ikke dere prøvere siden dere selvfølgelig også hører hjemme her:o) jeg mener de bedrevitende kvinnfolkene som tror de vet alt her i verden, som IKKE er gravide og som heller ikke prøver å bli d...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Fordi det er utrolig festlig å erte på seg dere hormonbomber!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Herregud, for noen nitriste liv dere må ha siden dere vanker inne på et forum bare for å terge på dere en gjeng med gravide... men HALLO! Get a life!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 enig med den ja! har dere ikke et liv??? vi er gravide, ofte sykemellte som kjeder oss så vi har GOD grunn til å være her! men hva er deres unnskyldning???
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Også i tillegg være på en plass der hvor man IKKE hører hjemme overhodet,bare for å lage kvalme,hmm,finne en hobby eller no??? Fritidsproblemer kalles det... Så for å si det sånn,jeg visste ikke engang om denne siden før jeg var 7 mnd på vei,så må jo være noe galt med de som ikke er gravide og ikke har planer om å bli gravide som er her??!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Hadde jeg vært gravid/hatt barn hadde jeg hatt mer fornuftige ting å ta meg til enn å sitte på nettet dagen lang. Men nå er jeg student, og med en alt for tidlig juleferie har jeg lite annet å ta meg til. Og ja, jeg er prøver snart, så det er derfor jeg kom hit i utgangspunktet.
Ikkelektuell Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Blir man straks mer opptatt enn vanlig når man blir gravid?
Turid Laila Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Kan ikke svare for resten, men jeg har barn, er ikke gravid, planlegger heller ikke med det første. Har ei venninne her inne som er gravid, og prater litt med henne her inne og bruker kranglesiden på kveldene for da kjeder jeg meg litt... Artig er det jo, faktisk!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 ka er det som feile deg! har du sett alternativ til ulike forum her inne?? snakk om erfaring!! bli gravid, habutuell abort, komplisert svangerskap, mistet vårt barn og mange fler...mange som ikke prøver etter de har mistet men som har hørt til denne siden lenge..så dumt at noen må uttale seg og treffe andre på en vond måte,.....hvis du føler du får feil svar så husk at ingen er leger her inne, ring din egen lege"!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå