Gå til innhold

Inspirert! Hvor mange her har brukt anonymknappen på krangle??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ! Men ikke for å krangle, kun andre ganger jeg ønsker å være anonym.

Skrevet

Aldri på krangle :) men har brukt den på småtroll et par ganger når jeg ikke har villet at kjente fra virkeligheten skal kjenne meg igjen..

Skrevet

jeeeg..menkun for å lure på noe som jeg ikke turte si med nick..sånne flaue spm..

Skrevet

jeg har vært anonym på krangle

Skrevet

Ikke på krangle, men for å spørre om "pinlige" spørsmål på andre forum, så ja..

Skrevet

nope, har ikke behov for å være anonym, for ingen kjenner meg herfra, IRL. bare "nett"-kjenner meg...

Skrevet

Jeg har prøvd et par ganger hehe, men alltid bæsja på leggen og glemt anonymknappen :P

Men aldri gjort det for å være slem nei.. Bare når det har vært flaue ting eller hemmeligheter :P

Skrevet

lenej er det ikke du som akkurat ville skifte nick fordi alle viste hvem du var?

Skrevet

vel, eg vil bare ha MULIGHETA til å være anonmy. enn om eg treng det en dag? har ikke sjangs da!!

Skrevet

Det er jeg som er anonym på krangle, ikke tro på noen andre som sier at det er dem!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jupp...for da slipper jeg å bli angrepet som person og for tidligere ting som ikke har noe med temaet i tråden å gjøre.. Men jeg tåler å bli angrepet for mine meninger, så dem slipper de ikke på krangle, men likvel vet ingen hvem jeg er der av alle Anniene!:P

Skrevet

nope. brukt knappen én gang på 0-1 forumet, og da glemte jeg knappen ganske så fort fordi det var altfor uvant å trykke "anonym". hehe :P så alt jg skriver er med nick=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...