♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg så innlegget ditt under, og du MÅ jo være gravid! Trøtt og væske fra puppene: det hadde jeg i begynnelsen med begge mine første smårollinger! Lykke til og hold oss oppdatert! Håper du har en graviditetstest liggende klar!!!!! Lykkeønskninger fra
maritmora Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei gammel (p)røver. Takk for det. Spennende at du også hadde væske fra puppene,- og at du var gravid. Har ikke opplevd dette noen gang selv. Ja, har en hel bunke med tester, skal teste til helgen. Kjempespennende. Blir nok veldig skuffet dersom slemme-tanta kommer, men er litt forberedt på det også, så venter litt før jeg tar (helt) av. Klem
maritmora Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 PS. gammel (p)røver! Nå leste jeg innlegget ditt lengre ned.: Lykke til med prøvingen. Viktig ikke å gi opp før du har prøvd. Kos deg med (p)røvermannen din du!
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Godt å høre at testene er i hus; jeg tror du kommer til å trenge bare EN!!!!! Lykke, lykke til! Jeg er så glad for at det allerede er torsdag; jeg klarer ikke å holde meg stort lengre på dine vegne:-)! Klem
Tobarnsmamma!!! Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Blir veldig spennende dette, Maritmora! Vi er mange som venter her.. Mled fra med en gang du har noe nytt!
maritmora Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Hyggelig med så koselige tilbakemeldinger! Klarte selvfølgelig ikke å la være å teste i dag, knall negativ, man så lenge tanta holderseg borte fortviler jeg ikke! Sitter og skriver julekort mens jeg hører på flott julemusikk, kjenner julestemningen komme sigende! Deilig å ha noe annet å tenke på enn symptomer. Kommer tilbake med nyheter så snart jeg vet noe, om det er positivt eller negativt!! Klem
Tobarnsmamma!!! Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Hei, Maritmora, hvordan ligger du an nå? Har tanta di dukket opp, eller har du testet igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå