Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 er ikke dere mektig drittleie av feite folk som kommer inn i butikken og syter å klager over at de ikke finner klær som passer?? "Herregud, skal det ikke gå an å finne seg et eneste klesplagg lenger heller nå da?" "får da være måte på å lage klær små i størrelsen" Dette er fraser jeg hører daglig.. Skjønner ikke at folk ikke skjønner tegninga, når de ikke får på seg xxxl.. Jeg får bare lyst til å rope: SLUTT Å SYT, SLANK DEG ISTEDET!!!!!! Hvordan kan folk gå rundt som noen fettklomper, og bare godta at de er sånn??????
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hahahaha! Du har et poeng der! Har gått og irritert meg et par ganger fordi jeg ikke finner xl, men tørr ikke spørre fordi jeg er redd butikkpersonalet skal tenke sånn som du sier!
It's all about me Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Nei det var aldri en gjenganger hos oss. Kanskje fordi folk viste hva vi sto for....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå