nr-4-i-oktober Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Har nå tatt dobbel pergokur, to siste tabletter i går. Eggløsning skal skje ca 14. desember. Kjenner skikkelige murringer nede i venstre side, kan det være eggløsninga jeg kjenner. Føler meg litt dum som spør, siden jeg har gått gjennom tre svangerskap tidligere, men, men.. Håper på svar!
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hei! Jeg går også på Pergo, men nå i trippel dose. Jeg tror ikke det er EL du kjenner.. EL kommer vanligvis 5 dager eller seinere etter siste tablett. Jeg fikk positiv EL test i ettermiddag (negativ i dag tidlig), og det var 7-8 dager etter siste tablett for min del (dag 17 i syklusen)... Jeg begynner tablettkuren på dag 5. Lykke til!
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg glemte å si at EL vanligvis kommer litt seinere enn vanlig ved Pergobruk!
It's all about me Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er nettopp blitt gravid på Pergo, og hos meg kom el mye tidligere en den pleier den gangen. Og det var ikke så lenge som 7 - 8 dager etter siste tablett den kom, heller halvparten, husker ikke helt. Men uansett fikk jeg skikkelig el-smerter og magen ble veldig øm da. Var nesten en plage å gjennomføre sex, så unnfangelsen er ikke noe romantisk minne akkurat, hehe.
nr-4-i-oktober Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Har ikke tenkt å teste EL, men heller holde jevn frekvens på samleie. Var nesten en plage i går ja, skikkelig øm jeg også. Begynte med Pergo på dag 5. Får holde aktiviteten oppe til godt ut i neste uke for å være helt sikker. Kan teste på nyttårsaften, hvis jeg greier å holde meg så lenge da )
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg blei også gravid med pergotime nå og el kom tidligere enn før på meg. (dag13)
Veslesnuppa Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Hei. Jeg har også tatt dobbelkur med Pergo.Siste tablettene var i går. Jeg lurer så veldig om jeg får eggløsning med dette her,og når den kommer.....Er spennende,men jeg har liksom ikke så stort håp eller.. Jeg har ikke merket noe særlig i sidene.Er det vanlig?? Tenker at det kanskje ikke er noe som skjer jeg da:( Har ikke mens siden jeg mistet for 6 måneder siden.Tatt flere kurer men ingenting har hjulpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå