Gå til innhold

Dobbel pergo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå tatt dobbel pergokur, to siste tabletter i går.

Eggløsning skal skje ca 14. desember.

Kjenner skikkelige murringer nede i venstre side, kan det være eggløsninga jeg kjenner.

Føler meg litt dum som spør, siden jeg har gått gjennom tre svangerskap tidligere, men, men..

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg går også på Pergo, men nå i trippel dose. Jeg tror ikke det er EL du kjenner.. EL kommer vanligvis 5 dager eller seinere etter siste tablett. Jeg fikk positiv EL test i ettermiddag (negativ i dag tidlig), og det var 7-8 dager etter siste tablett for min del (dag 17 i syklusen)... Jeg begynner tablettkuren på dag 5.

Lykke til!

Skrevet

Jeg glemte å si at EL vanligvis kommer litt seinere enn vanlig ved Pergobruk!

Skrevet

Jeg er nettopp blitt gravid på Pergo, og hos meg kom el mye tidligere en den pleier den gangen. Og det var ikke så lenge som 7 - 8 dager etter siste tablett den kom, heller halvparten, husker ikke helt. Men uansett fikk jeg skikkelig el-smerter og magen ble veldig øm da. Var nesten en plage å gjennomføre sex, så unnfangelsen er ikke noe romantisk minne akkurat, hehe.

Skrevet

Har ikke tenkt å teste EL, men heller holde jevn frekvens på samleie. Var nesten en plage i går ja, skikkelig øm jeg også.

Begynte med Pergo på dag 5. Får holde aktiviteten oppe til godt ut i neste uke for å være helt sikker.

Kan teste på nyttårsaften, hvis jeg greier å holde meg så lenge da :o)

Skrevet

Jeg blei også gravid med pergotime nå og el kom tidligere enn før på meg. (dag13)

Skrevet

Hei. Jeg har også tatt dobbelkur med Pergo.Siste tablettene var i går.

Jeg lurer så veldig om jeg får eggløsning med dette her,og når den kommer.....Er spennende,men jeg har liksom ikke så stort håp eller..

Jeg har ikke merket noe særlig i sidene.Er det vanlig??

Tenker at det kanskje ikke er noe som skjer jeg da:(

Har ikke mens siden jeg mistet for 6 måneder siden.Tatt flere kurer men ingenting har hjulpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...