◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 hei jenter! Nå er det dagen før IKM,som altså er imorgen 13 des.. Jeg tok en EL test for morro skyld,digital CB-og den ble positiv. Har lest flere steder at man er gravid hvis man får positiv-har ellers ALDRI fått positiv test på dene tiden fav syklusen før-og jeg har hatt EL tidligere denne mnd. Er det noen av dere som har fått pos el test 1dag før el-og vært gravid? og har noen av dere fått pos test dagen før ikm,men fått mens??? jeg sitter og skjelver nå jeg altså!!!! hjelp meg jenter!!! ^^Oslojente1pp^^
små Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 oi, så spennende.. Jeg har fått positive EL tester når jeg har EL og når jeg har vært gravid Regner med du skriver et innlegg her i morra etter du har tatt en test ? hihi
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 NEMI- takk for svar Ja,skal kjøpe en test før jeg drar på jobben-også kommer jeg inn her å forteller svaret på kvelden etter jobben tenker jeg! ER Såååå nervøs nå altså..vil ikke se negativ,men har heller aldri hatt pos EL 1 dag før mens...
Regnbuemor til 2 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har også fått positiv test med DB digital el test da jeg var gravid. Brukte den ca tre dager før IKM. Var veldig gravid jeg da! Lykke til:)
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 åhh,det er så godt å høre at flere har fått pos el test og vært gravid )))) tusen takk skal du ha!!!
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 ingen fler????
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 Prøver en siste gang-før jeg legger meg..er det noen som har opplevd dette? Kjøper en test imorgen,men tror ikke jeg får sove hele natt-er sååå spent nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå