Høstspire 2011 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Åh.... jeg klør og klør!!! Andre som har det slik nå rett rundt IKM (som ikke skal komme denne gangen)?!
Gullklumpen! Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 He he...merkelig! Jeg å klør som bare det over hele kroppen!! Håper det det er positivt å klø...krysser fingrene for oss alle jeg!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 har dere hatt flere pp? og har du kjent slik kløe før? Vi har prøvd lenge, men jeg har faktisk aldri kjent slik kløe. Jeg har ikke IKM før nærmere 22 des. Men har allerede masse mens murringer. Det rumler og står på nede i magen... Føler meg ufattelig oppblåst, men håper det går over etterhvert. Venter du IKM de nærmeste dagene? (mener ikke å virke nysjerrig:))
Høstspire 2011 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 hehe, går helt fint med mange spørsmål:) Jeg hadde tendenser til litt kløe første pp (som var sist mnd) men ikke like intenst som det nå er i 2.pp. Jeg venter IKM rundt helga som kommer nå, er ikke helt sikker på dato, meg i forhold til eggløsningsslim skal jeg kunne teste på lørdag:) SPENNENDE!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 masse lykke til. Jeg skal krysse fingrer og tær og sende deg masse baby blessing. Vi får håpe at det blir positivt til oss begge. Det hadde vært en flott julegave iallefall. Jeg har iallefall gjort masse... he he..litt for mye kanskje. Har prøvd alle de kjerring rådene som finnes. Prøver å leve så sunt som mulig. Så vi får se om det har noe for seg. Har blitt skuffet mange ganger, men men.. en får bare fortsette. Håper dere får full klaff allerede nå. Skal tenke på dere!!!
Høstspire 2011 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 Tusen takk:) Krysser fingre og tær for deg også vet du:) tenk for en julegave... ja, det ønsker jeg meg til jul!!! Kjære julenisse... Jeg har denne pp. prøvd å være veldig mye sunnere enn ellers. Har også ligget med beina opp i været etter sex i ca. 30 minutter. Får håpe dette gjorde susen:) Jeg hadde for store forhåpninger sist pp, så tenker at jeg heller tar det litt mer som det kommer denne pp... Spennende å se! Du må la høre fra deg slik jeg vet hvordan det går med deg:) Lykkelykke til!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 det skal jeg gjøre vet du, og i like måte. Det er faktisk ganske hyggelig å "prate" med andre som er i samme situasjon. Det gjør liksom ventetiden litt mer levelig. Nå vet jeg hva du kaller deg, så da kan jeg bare sende en hilsen til deg sommerspire08. Koselig det. Ønsker deg ei riktig god natt.. Jeg lå også med beina i været, og holdt på å flire meg i hjel. Tipper det ser lite dumt ut... he he he.. hva gjør en ikke for å lykkes!!!!
jordbær80 Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Jeg også klør noe helt forferdelig på puppene til tider. Har ikke ømme pupper, men desto mer kløe... Jeg har IKM i morgen eller fredag. Tenkte å teste fredag, viss ikke tanta kommer da. Har du noen andre symptomer? Jeg har til tider murring i ryggen, vondt i hoftene og stikninger nederst i magen. Håper det klaffer denne mnd. Hadde vært så koselig!!!
Høstspire 2011 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 Håpermye; så koselig. Håper du sender meg ei pm så vi kan prate litt sammen gjennom pp'ene våre:) Hadde vært veldig koselig! Hehe, ja, alt det vi gjør for år bli gravide.... jodbær80: Hei! Jeg har heller ikke ømme bryster, men bare kløe... Ei som skrev at dette faktisk er et graviditetstegn fordi brystene begynner å klø når de vokser! Spennende! Jeg har, som tidligere sagt, IKM ca på rundt lørdag/søndag. Skal teste på lørdag selv om det kanskje kan være litt fortidlig:) I forhold til mine beregninger skal det være ca. 14 dager etter eggløsningsslim, og da skal testen kunne bli positiv:) Jeg har igrunnen ikke hatt noen andre symptomer jeg... Det stikker litt nederst i magen til tider, men er bare redd dette er et av de innbilte symptomene jeg hadde første pp, da jeg følte meg SÅ gravid... Prøver ikke tenke så mye på det denne pp jeg:) Julenisse; gi oss alle her inne ei lita spire i magen før jul! På forhånd takk:) Ha en strålende dag! Klem
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 hei og god kveld sommerspire08. Jeg kan gjerne sende deg meld på pm....hvis du sier hvor pm er???? Jeg har lite peiling, noe du sikkert skjønner nå. Har ikke vært på disse sidene så lenge. Hilsen meg 75 modell
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er gravid med termin 19 august og jeg har hatt noen dager der puppene klør noe helt sinnsykt!! GODT tegn altså. Lykke til begge to!!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 hei jeg vil bare si at mitt første tegn til at jeg var gravid var at puppene mine klødde som jeg aldri har klødd noe sted før... husker jeg også lurte på om dette var et tegn, og jo da, nå er jeg er 13+2 så håper det er det samme for deg også
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 tusen takk for oppmuntring. Jeg tørr ikke tro selv at jeg er gravid. Lurer av og til på om det rett og slett er innbildning, men men. Har blitt skuffet ganske mange ganger. Så jeg tenker at jeg bare får se nå. Men selvsagt så håper jeg. Men klør det gjør jeg iallefall.. he he he he. Takker masse for gode råd. Jeg tar imot alle tips med stor takk.
Høstspire 2011 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. desember 2007 Hei håpermye! Pm er personlig melding... Hvordan går det med deg? Jeg testet negativt på lørdag, men var litt tidlig å teste da... Har IKM senest i dag, men den er ikke å se:) Håper så inderlig jeg er gravid! Men skal ikke teste før tidligst onsdag.. Tror jeg venter til fredag... SÅ utolmodig!!!
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 takker... hvordan legger en inn en personlig melding..har lyst til det ja.. er det på en annen side? Det går greit... la inn spørsmål ang noen symptomer...da fikk jeg selvfølgelig bare svar på at andre hadde hatt det slik, uten å være gravide. Jeg tror vel ikke helt at jeg er gravid, men hater å bli skuffet gang på gang... he he he... du skjønner sikket hva jeg mener.... Hvordan er det med deg?? testet negativt...ufattelig kjedelig... vet hvordan du har det ja!!
isi* med liten januar spire!! Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 Hei. Jeg også klør på puppene. Samboeren min trodde jeg var blitt tussette hinn dagen... Ånår jeg klemmer på er de ømme.... Har Ikm neste søndag. Uutholdelig denne ventingen. Blitt skuffet noen ganger vi også, men denne gangen er begge så uuutrlig giret. blir sikkert enda verre nå viss et ikke går... Hvordan går det ellers med symptomene.... Du sender pm ved å trykke pånicket til den du vil skrive med, å så send melding =) Ja bare få babble her om alle mulige følelser og tanker hjelper mye. At du ikke selvføler at du er blitt baby-kokko... =) Har dere prøvd lenge?
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 heisann Jeg er!!! Godt å se at det er andre 70 modeller her. Jeg er 76 modell selv. Takker for oppmuntring. Tar imot alle tips med stor takk
Giinaღ Skrevet 17. desember 2007 #18 Skrevet 17. desember 2007 Dette var min første symptom på graviditet sist Tror det er puppene som allerede er i gang med å vokse.... HÅPE du er gravid da!!!
Høstspire 2011 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. desember 2007 Tusen takk, håper det er slik for alle av oss som klør! Jeg hadde en negativ test på lørdag, men tror det var litt tidlig. Etter mine beregninger skal jeg være ca. ett par dager over IKM og er veldig fornøyd! Tror jeg må teste meg en av disse dagene for å se om det kan være noe inni min oppblåste mage... Er sååå spent! Håper bare tr ikke kommer med det første... Har en vond anelse nede i magen idag.... Hun er ikke velkommen til jul!!! Håpermye; for å sende pm, må du gå inn på din side og sende mld derifra. Ellers kan du trykke på nicket mitt og sende melding til meg når du kommer inn på sida mi:) Står en sånn boks til høyre der...
muttepus Skrevet 18. desember 2007 #20 Skrevet 18. desember 2007 Hei på dere her inne! Jeg også klør for tiden; både på puppene og på hoftene (av alle steder)! SKjønner ikke hvorfor, har aldri klødd så mye før... men jeg hadde en kort mens da jeg skulel ha mens for litt over en uke siden, så tror ikke jeg er gravid denne gangen. Føler meg gravid; er oppblåst og har stikninger helt nede i magen på den ene siden. Men det er sikekrt bare kroppen som prøver å lure meg siden ejg ønsker så sterkt en liten spire... Lykke til alle sammen!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 18. desember 2007 #21 Skrevet 18. desember 2007 Ja det er ikke baaaare 80-modeller her nei.. hi hi.. Jeg krysser fingre og tær og alt som er for at du er gravid, jeg unner dere alle det. Man føler seg nesten litt dårlig om man klarer å treffe så og si med en gang, når man ser alle som strever sånn med å klare det.. Men nå går alle mine tanker og babystøv til håpermye!!!! (og alle andre da....) *****************************************************************************************************************************************************************************************************************svusj masse babystøv**********************************************************************************************osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå