Gå til innhold

usikker kløe? andre som har det likt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er vi inne i vår n`te pp. Jeg har de siste dagene fått en del kløe på brystvortene. Det går litt i perioder, så er jeg også blitt noe øm. Men det tror jeg kommer mest av kløen faktisk. Venter ikke IKM før om en del dager enda, så jeg tror absolutt ikke at jeg er gravid. Vi prøver, men har vel blitt noe forberedt på at dette ikke skjer i nærmeste fremtid. Men er det noen som har hatt samme kløe????? Lurer litt på hva dette kan være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skrev akkurat et innlegg om det samme før jeg leste din:) Det er helt vanvittig som det klør ja! Holder på å bli sprø. Men for min del klør jeg mest rundt brystvorta i stedet for akkurat på brystvorta. Hva kan dette være mon tro??

Skrevet

det er vel det jeg også gjør, og blir noe øm etterhvert. Har aldri hatt det før jeg...morsomt...jeg så meld din rett etter... da er jeg ikke alene iallefall. Håper noen har litt peiling på dette

Skrevet

de e eit tegn på atte du kan vere gravid.samme hadde eg me min siste..di vokser:)

Skrevet

oioioi, så spennende! Får håpe puppene mine har rett da og at det sitter ei lita spire i magen min:) og hos dere andre også selvfølgelig:) Krysser fingrene:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...