Gå til innhold

Bim-treff i Kristiansand???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om vi skulle få til et nytt treff i Kristiansand i neste uke, så får vi se hverandre før jul.

Det hadde vært kjempe koselig.

Håper noen hiver seg på.

 

Else Victoria

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror de hadde et nå på mandag som var..

Skrevet

jeg vil gjerne.. :) jeg glemte vekk det som var på her om dagen :/

Skrevet

Var det mange som var der? Jeg hadde planagt å dra siden jeg fortsatt er ganske ny i byen, men jeg gikk i surr med dagene! :/

Skrevet

Vi var 6 mødre, 3 gravide og 3 ikke gravide, men alle hadde barn.

Håper vi får til et treff igjen før jul.

Alle er velkomne. Også de som ikke har barn fra før:)

 

 

Skrevet

Jeg har ikke barn (enda) dette blir mi første :D Blir det formiddag eller ettermiddag? Blir mye lediggang på dagen og hadde vært fint og ha noe å drive med da :) Hvilken alder var de som var der forresten?

Skrevet

Så spennende med første.

formiddagen antakelig, sist hadde vi kl 13.

Alder var vel alt fra 19 til 25 eller noe sånt:9

Selv er jeg 22.

Var 20 da jeg ventet min første.

Er du fra Kristiansand?

Skrevet

Ja, blir så stas! :D

Formiddagen høres fint ut :)

Så gøy at det er noen på "min" alder også!

Jeg er 20, men rekker akkurat å bli 21 før termin.

Jeg har bodd her siden august, men er sykemeldt så jeg har liksom ikke blitt no særlig kjent med noen.. Hadde vært koselig å bli kjent med noen da kjæresten min jobber mye og jeg er mye alene.. Hvor i kristiansand er du fra?

Skrevet

Har sendt deg privat melding:)

Jeg er fra Nord Norge, men bor på Langenes:)

 

Skrevet

Jeg vil og gjerne være med på et treff. Passet ikke for meg sist, men blir gjerne med neste gang. Jeg venter også min første og er 12 uker på vei i morgen:-) Det skal bli godt!!! Er forresten 23 år gammel og bor i Songdalen.

Skrevet

Så fint at flere vil være med :) Det blir godt å komme over 12 ukers kneika :) Håper flere henger seg på!

Skrevet

Å, så flott. hiv deg på, Emilia:)

Det er så trivelig å treffe andre.

Er det din første?

Når passer det forresten for dere å ha treff?

Skal sette inn Bim treff i det oransje feltet:)

Si i fra hvis det er noen dager som ikke passer:)

Skrevet

blir oxo med igjen!!:) r d på tirsdagen da??

Skrevet

Ja, nå har jeg ført opp tirsdag kl 12 på bim treff i det oransje feltet.

Så trivelig at du også kan komme:)

Skrevet

Jeg er med også:-)

Blir koselig!

Skrevet

Jeg kommer også, men har ul på sykehuset kl 10.30 så håper ikke det er noe venteing! Men da vet dere det hvis jeg blir litt sein ;)

Skrevet

dytter i håp om at det sitter fler kristiansandere der ute ;)

Skrevet

Hei igjen...

 

Dette er min første ja!

 

Jeg blir og med, er det mange av dere som kjenner hverandre fra før??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...