Gå til innhold

Hvordan fortalte du det til sjefen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke gravid, men alt må jo planlegges.. iallefall når en har en slik sjef som jeg har.... h*n er meget bestemt og skarp kan du si! Sjefen har ikke barn selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang, fikk sjefen høre det gjennom kollegaene. Så fikk gratulasjoner på jobben en dag.

Denne gangen har jeg vært så dårlig. Trodde det var omgangsyke. Sjefen begynte å lure etter 6 dager med omgangsyke. Dro til legen og fikk beskjed om at det ikke var omgangsyke, så jeg ringte sjefen og fortalte at jeg var gravid.

Det beste er vel bare å si det, kan hende han blir litt mild av det hele ?

Skrevet

Hehe... Her i huset fikk faktisk sjefen min høre det FØR samboern min!! ;) hehe..... Jeg hadde tatt en test på en onsdag som var

übersvak positiv!! Jeg skulle ta en ny test til helga, ville ikke si noe til sambo for jeg frykta at han kom til å bli så innmari skuffa om ikke han såg den streken skikkelig!! :( Så jeg tidde stille! ;) Så var jeg på sånn medarbeidersamtale den torsdagen og da spurte hu meg rett ut om hvordan det gikk med "prøvinga" og smilte! ;) hehe... Hu ville bare vite sånn i forhold til høsten og personalsituasjon på avdelingen i barnehagen! ;)

Da fant jeg ut det at det er likså greitt å være ærlig med en gang og si det at "eeehhh.... nåå har det seg sånn at jeg tok en übersvak positiv test igår da, men det er så tidlig av samboern min ikke veit det enda"!;) hehe....

Det kom bare gratulasjoner fra den kanten og med kommentarer som at "ja vi har venta på det nå og så innmari koselig at det endelig har klaffa for dere!!! :) Denne gangen SKAL det gå bra!!!" :)

Har forresten verdens beste sjef da!! ;)

Skrevet

sa det før jeg hadde fått det bekrefta av legen, så sjefen var faktisk en av det første som fikk vite det.. grunnen var at akkurat da var det meget tøfft på jobb, så fikk beskjed om ikke å presse meg unødig.. det kom et skjeivt lite smil i munnviken hans da.. :) tror han har gått å venta på det, for jeg fikk fast jobb rett før sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...