sabeltann & pinky Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hvor handler dere bukser, jeans og fin bukser??? Jeg finner liksom aldri den rette!!!
Blind Gudinne Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Lindex har mye fint! Der fine rjeg allemine bukse, og jeg bruker større str enn deg.
Tuttalutta Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg bruker ikke denne str, men signerer henne over her - Lindex har mye fint i den str.
♥2 små gull♥ Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Har du prøvd H&M sin BIB avdeling? (Big Is Beautiful).
TurboPrinsessen:-) Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg går i de litt dyrere butikkene som f.eks Emil/Emilie. ( noe i den dur ) Sliter selv med å finne klær generelt - både bukser og gensre - en periode måtte jeg tråle butikker for store damer, men vanskelig å finne noe der også. For liten til de minste størrelsene der, men for stor for de største størrelsene i de "vanlige" butikkene. På bl.a Emil fant jeg både skjorter bukser og gensre... Kostet litt mer, men noe må jeg jo ha på meg.. Bedre passform synes jeg også de har.. Pluss at de yter bedre service på de litt dyrere butikkene, enn kjedene. Er hvertfall min erfaring:-)
jojipoppa Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Bruker bukser i 46 fra H&M jeg, og 44 fra cubus. Så har jeg kjøpt noen bukser på nett hos LaRedoute og ellos..Strl 44 hos Ellos og 46 hos LaRedoute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå