~sjiraff~ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hater halsbrann... men ikke alltid den er så lett å forutse... Får det hver morgen fordi jeg ikke orker frokost og kun drikker juice.. Dessuten får jeg det hver gang jeg spiser brunost. Og fikk det nå pga ostepop... (jada.. vet det bare er onsdag)... Ellers får jeg halsbrann av sex...?!?!? Hvor er logikken der liksom? Skikkelig tenning... hehe... eeehhh... vent litt *sette seg opp, puste litt og drikke masse vann.. så ned igjen* hehe )
~sjiraff~ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 hehe.. jeg burde kanskje presisere at jeg er gravid.. hehe.. har ikke halsbrann da magen er fri for unger )
Libido- Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 å bli smelt på tjukken er vel det eneste jeg får halsbrann av ;-)
Monajenten Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Vet jo det da, du har jo termin på samme dag som jeg hadde før ul forrige gang;-) Men tenkte kanskje du hadde halsbrann utenom graviditet også, siden du skrev det sånn.
pøber´n & je Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Om jeg ikke spiser annet enn sjokolade. Drikker mye appelsinjuice, uten annet i magen. Da jeg gikk gravid, fikk jeg halsbrann av banan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå