Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg elsker mannen min, men det er så mye han gjør som irriterer meg. Hjelper aldri til uten at det må MASES. Tenker på sex konstant. Har akkurat hatt avvenning me pupp på natten for vesletass. Helt utkjørt av mangel på søvn, melkespreng, og SLITEN kommer jeg inn på rommet for muligens få litt søvn før det var påaan igjen. Joda hær kommer mannen krypende for å få seg litt!!!! Hva tenker han på??? Men det verste er det at det aldri er hjelp å få. Jeg orger og styrer daglig. Når han en skjelden gang har tømt oppvaskmaskinen kan han komme med kommentarer som:"Kan du venligst sette inn i oppvaskmaskinen når du er ferdig med den tallerkenen dær, jeg har nettopp vasket kjøkkenet" Han blir så selvgod og tror han er superflink for han har hjulpet til!! Da teller det ikke at jeg har tømt den 25 ganger siden han gjorde det sist...og faktisk VASKET kjøkkenet. Men over til "spørsmålet" mitt. Lurer på hva han tenker om meg. Lurer på hva jeg gjør som irriterer han. Hadde vært interessant å vite hva han egentlig tenker! Føler aldri at han forteller meg "alt" når slike ting er oppe til diskusjon...
Happilyeverafter<3 Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Sorry men jeg måtte bare legge dette innlegget ut på skravle. Vil ha litt respons...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Wow... Det der var en nøyaktig beskrivelse av min mann, det...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 høres ut som det er typen min du beskriver :-) jeg har gjort det slik at jeg gjør faktisk ikke en drit her hjemme (utenom å ta meg av babyen og vaske klær) før han ser hvor jævlig det ser ut her når ikke JEG rydder... han er blitt en del flinkere i det siste faktisk...
Mild, Marcus & Mille Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 haha, NEI det er typen min! jeg prøvde på den ikke-rydde-før-han, men endte opp med at det bare ble helt jævlig her! hehe. funka ikke her ass min er en tass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå