Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #26 Skrevet 13. desember 2007 uff og uff,dette er vel det mest grusomme man kan oppleve.sitter her å gråter med dere. tenner et lys for dere jeg og.
15.januar kommer gutten! Skrevet 13. desember 2007 #27 Skrevet 13. desember 2007 Så forferdelig, dette setter alt i perspektiv. Ufattelig trist og meningsløst. Mine varmeste medfølelse til deg og dine.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #28 Skrevet 13. desember 2007 Nå kommer tårene her, så utrolig trist! Tenner ett lys for Lille engelen i himmelen Kondolerer så mye, ta vare på deg selv og snakk mye med din mann for å bearbeide sorgen. Kondolanseklem fra meg
*Vetlis* Skrevet 13. desember 2007 #29 Skrevet 13. desember 2007 Uff, så utrolig trist!!! Føler med deg og resten av familien din! Dette er noe av det værste en familie kan oppleve. Jeg opplevde det samme som deg i 1993. Det er så ufattelig vondt. Håper du har familie og venner som stiller opp for dere nå. Blir nok mange tøffe tak fremover nå. Jeg ønsker deg alt godt fremover og håper at ting ordner seg for dere igjen. Klemmer fra
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #30 Skrevet 13. desember 2007 Stakkars vesle gutt... Føler så veldig med deg og familien din. Utrolig trist! Lykke til videre på ferden...
Pockahontas Skrevet 13. desember 2007 #31 Skrevet 13. desember 2007 Det var fryketelig trist å høre. Må ha vært/og er trist for deg og dine. Håper dere finner trøst i hverandre og kan komme dere greit gjennom julen. Lykke til. klem
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #32 Skrevet 13. desember 2007 Så vondt det må gjøre.... håper dere klarer å ta vare på hverandre i sorgen. Ikke vent for lenge med å prøve på nytt. En ny baby erstatter aldri din Oscar, men vil bringe ny glede inn i livet. Tenker på dere og føler med dere...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 13. desember 2007 #33 Skrevet 13. desember 2007 Grøss... Får frysninger her nå... :/ Stakkars dere!!! Må være noe av det værste man kan oppleve... Har ikke ord rett og slett, men kondolerer så masse!!!! Klem fra
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #34 Skrevet 13. desember 2007 Nå begynte jeg å grine....! Dette er bare så meningsløst - at en "ferdig" bebi skal dø i mors mage. Det er bare helt uforståelig. Livet kan være brutalt. Sender dere mange varme tanker, lev dere gjennom sorgen - ikke steng den inne. Stor klem!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #35 Skrevet 13. desember 2007 Hei og kondolerer! Det er helt forferdelig at du mistet lille Oscar:-( Har vært gjennom det samme selv tidligere i år, mistet min jente like før termin. Som du nevner så var noe av det værste å fortelle han som skulle bli storebror at babyen ikke kom hjem. Men jeg tror nok barna forstår mye, og ikke bør skånes for mye, da de fantasiene de lager i hodet sitt ofte kan være værre enn virkeligheten. Min sønn er såpass stor at jeg valgte å la han se henne og holde henne, han gråt, men det var godt for han for det, han følte han ble storebror, selv om det var til en engel. Det hele ble veldig naturlig, selv om det er naturstridig at en liten baby skal dø. Er datteren din liten så blir det jo annerledes, men det er fint å kunne snakke med barna sine om det døde søskenet synes jeg. Håper du har familie rundt deg som kan avlaste deg og hjelpe til i en tøff periode. Forstår at du føler livet er tomt, det gjorde jeg og, var likegyldig til alt og gråt og gråt, men med tiden så blir det nok bedre, selv om savnet alltid vil være der. Jeg er sikker på at barna våre har det godt der de er nå, og at det er vi som sitter igjen som lider. Jeg ble gravid etter en stund, og for første gang siden dødfødselen, er jeg glad igjen, sorgen slipper litt og litt, selv om tomrommet alltid vil være der. Jeg tenner et lys for lille Oscar(nydelig navn) og helt sikkert en nydelig gutt. Stor klem,
la_mia_vittoria Skrevet 13. desember 2007 #36 Skrevet 13. desember 2007 Det var utrolig trist å høre! Kondolerer så mye til deg og din familie. Det må være en grusom opplevelse å miste et barn! Helt ubeskrivelig! Ønsker dere alt det beste og at dere tar godt vare på hverandre i tiden fremover. Klem fra meg
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 13. desember 2007 #37 Skrevet 13. desember 2007 Å NEI!!! Ingen ord i verden vil vel beskrive den fryktelige sorgen og tomhetsfølelsen dere går å bærer på nå,er forferdelig lei meg på deres veiene,er helt groteskt at sånne ting kan skje. Fellte noen tårer når jeg leste innlegget ditt,føler med dere hvertfall,håper dere får den hjelpen og støtten dere trenger i denne tunge tiden. Mange varme gode klemmer fra oss
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 13. desember 2007 #38 Skrevet 13. desember 2007 Ord blir fattige i slike situasjoner,-jeg synes virkelig synd på deg og dine.Oscar var nok en nydelig og perfekt liten gutt. Desverre har jeg opplevd det samme selv (lille vakre Sander) Ta godt vare på hverandre i en tung og vanskelig tid,-vi tenner et lys for gutten din og Sander idag.
Ninemi Skrevet 13. desember 2007 #39 Skrevet 13. desember 2007 Så forferdelig trist. Kondolerer så mye.
secondmum Skrevet 13. desember 2007 #40 Skrevet 13. desember 2007 Kondolerer så masse, dette var trist, dette er nok et mareritt for deg , håper du kommer deg etter hvert , selv om det er hardt. klem til deg,
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 13. desember 2007 #41 Skrevet 13. desember 2007 Uff så utrolig trist å høre, ord kan nok ikke trøste i en slik situasjon. Ønsker bare å gi deg og din famile min dypeste medfølelse i sorgen. Mange varme klemmer fra meg
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #42 Skrevet 13. desember 2007 forstår det er trist, men ikke skriv sann på 3 trimester da- heller skravlesiden og sann minnelund....
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. desember 2007 #43 Skrevet 13. desember 2007 off jeg griner litt med dere nå:=( så utrolig sørgelig! Har ingen ord....skulle ønske du slapp å oppleve det Lykke til videre i sorgen din:=(
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #45 Skrevet 13. desember 2007 Ord blir fattige i slike stunder! Stakkar stakkar dere. Gråter en tåre nå!! Jeg har ikke opplevd de samme, men har mistet et lite barn i nær omgangskrets. Vi fant mye trøst i dette diktet da... Jeg låner dere to en stund et barn jeg har, sa gud. Hold av han mens han er på jord og gråt når han får bud om å reise hit til meg igjen. Det kan gå tyve år, seks eller syv, men inntil det skjer, la han få gode kår ! Han bringer smil og glede med, og blir hans opphold kort, så lever minnene som sol og puster sorgen bort. Han kan ikke få bli for godt, på jord kan ingen bli, men han har litt å lære der før turen er forbi. Jeg så rundt hele jorden etter en lærer god. Og fremst blant kvinner og blant menn, der så jeg dere to. Vil dere gi all kjærlighet til denne lille venn og ikke hate meg når jeg skal ta han igjen ? Jeg syntes jeg hørte dem si; skje din vilje, Herre kjær ! Vi gleder oss til barnet ditt om sorgen enn blir svær. Vi gir ham ly og kjærlighet den tid, du Herre, vil. Og takker deg for lykken vår så lenge vi er til. Og kaller englene på ham før noen tenkte så, skal vi stå rak i sorgens stund og prøve å forstå. Skrevet av en ukjent engelsk forfatter,
Cassandra- Skrevet 13. desember 2007 #46 Skrevet 13. desember 2007 hei. uff jeg vet ikke hva annet jeg kan si enn kondolerer! tårene triller og jeg føler med deg og din familie.det er helt forferdelig at noen kan oppleve slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå