Gå til innhold

Nå har vi vaska golvet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i tilleg bona det, og det ble så pent og blant at :-)

Føler jeg aldri får tid til å sitte på nettet lengre, spesielt nå i julestria, så med fare for å være først ute her ønsker jeg herved alle aleneforeldre og alle andre også en

RIKTIG GOD JUL :-D

Julevasken er stort sett unnagjort, gjorde jo en del i forkant av barnedåp for halvannen mnd siden da, og siste julegavene kjøpt i dag, så nå er jeg nesten blakk igjen, og julekakene vi bakte forrige helg får jammen bein og gå på når både mine unger og deres venner og jeg spiser av dem ;-) Så vi skal bake nye til helga igjen..... Lærte visst ikke av feilen i fjor, men neste år skal jeg bake litt større porsjoner og gjemme en boks av hver sort til romjula :-) Og på søndag skal vi ut i skogen og hente juletre. Bbegynner å bli litt jul nå.

Håper alle får kost seg masse - her blir det en i minus ettersom eldste skal til faren, og det er første jul uten gamlehunden vår, så jeg gleder meg til neste jul.

Og ellers så er 2008 forandringenes og mulighetenes år :-) Så grip muligheten!

Videoannonse
Annonse
Gjest anouschka with Love
Skrevet

Koselig innlegg! :o)

Dere får kose dere masse med ny bakst. Her var det jeg som spiste opp alle pepperkakene, hehe ;).

GOD JUL til dere 3 :-D

Skrevet

Singelmamma....

Jeg har "fulgt" deg på barnimagen,og lest noen innlegg av deg her også, og jeg må bare si en ting :

For ei dame !!! Jeg beundrer deg, for det du får til, og hva du er, jeg har ALDRI lest et sutrete negativt innlegg fra deg.

Stå på, du fortjener det beste :)

GOD JUL, og ja, er sikker på at 2008 blir et fantastisk år :)

Skrevet

God jul til dere 4 og alle andre her inne:) Må jula bli koselig og minnerik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...