Nætte;mortil2 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 JAaAA det er snart juuuuuuuuul! Og jeg gleder meg så enormt!!! Vært på julegavehandling i dag, vondt som bare pokkern i bekkenet, men å så koselig!! Og fant masse fint å gi, som jeg har pakket inn i kveld.. Blir ferdig med gavene i morgen, og ser bare rett og slett så frem til jul!! Og............... Jeg har nå kjøpt meg tre topper som jeg kan vokse i..... HOHO!! :-)
HjerteMom Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Gleder meg skikkelig masse til jul jeg også Og ikke minst til UL som er nært forestående!! Gleder meg sikkert mer enn barna, og har masse julestemning. Så selv om jobben tar mye tid, går dagene såååå sakte, hehe...
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 JAAAAA jeg gleder meg også masssssse til jul ) Her er alt ferdig pyntet. Mangler bare juletreet, men det kommer opp på søndag ) Skal på juleshopping i morgen, så da blir vi ferdig. så da skal jeg bare kose meg å la jula komme snikende )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå