Soleie m/3 gull :) Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 stemmer det at jeg leste at du var utflyttet bømling???
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jajjamen Bor i Haugesund nå da, så flyttet ikke så langt Er du også Bømling kanskje?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er Bergenser, min kjære er bømling:) jeg flyttet dit til han sommeren 06, men det var ikke det helt store for meg, hehe. så flyttet tilbake til Bergen i april i år:)
*3 gutter i hus* Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 er vi flere Bømlinger her?? hehe Har dere merket at Bømlinger er OVERALT? om du går på gata i Bergen,Stavanger el til og med syden...hehehe Bor selv i Bergen jeg da...Hvor på Bømlo kommer du fra HI?
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Okei! Hvor på Bømlo er han fra da? Jeg er fra Langevåg, ikke akkurat verdens navle Bømlo generelt er vel ikke det helt store for meg heller lengre, greit å bo litt på avstand å heller reise på besøk en gang i blandt
*3 gutter i hus* Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 hehe svarte samtidig! Hvor kommer din kjære fra da? Er selv fra Rubben....
Soleie m/3 gull :) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 han er fra bremnes:) merker at dere er overalt ja, hehe:)
*3 gutter i hus* Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 hehe jepp vi er nok det! Alt bra med din form da? hva tid har du termin? Jeg har selv termin 21 januar,men går sånn egentlig i fødsel nå! Hvor i Bergen bor dere da?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2007 jepp, formen min er fin.. men jeg er 5 dager på overtid, så begynner å bli veeeldig utolmodig!!! synes han kan komme nå det værste er at jeg har ikke hatt en eneste kynner, eller maserie eller noe av det andre alle snakker om her inne.. meen han kommer vel når han er klar:) bor på fana.. du da?
*3 gutter i hus* Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 åå du er så nærmt du ja...syns det er tungt nå jeg...vil ikke tenke på å gå over tiden...Er midt i flytting og har fått beskjed om å holde senga til det skjer noe :-( slitende,men fikk 7 uker for tidlig sist,og siden det er i gang her så....Bor også i Fana,rett ovenfor Midttun...:-) og ja,han kommer når han er klar!! Vet du at det er en gutt el?? Vi gjør! 3 gutten her i huset :-)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2007 uff, er glad jeg har sluppet noe sånt.. har ikke ro i ræven jeg, hehe:) men unner ingen å gå over termin.. vente, vente, vente.... arg... ja blir en liten gutt her:) vi bor litt fra fanakirke vi.
*3 gutter i hus* Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 ah på andre siden av fana da! Nei jeg vil IKKE gå over termin!!!!!! DET gidd jeg ikke..hehe er jo så lei nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå