Gå til innhold

Hvor mange gaver til barna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere mer enn en gave til hvert av barna? Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sårri!! Jeg lyver!! Jeg har kjøpt et akebrett til mannen og gutten sammen også! Til de skal være hjemme sammen etter jul :)

Skrevet

Tuppa mi får tre fra meg...

 

Fordi jeg hadde lyst :P

Skrevet

Ja,det får han. Fordi jeg syns det er koselig :)

Skrevet

jeg kjøper en "stor" ( litt dyrere) hovedgave..en til de hver, ca samme pris.

 

Og så blir det noen små pakker ved siden av.. kommer over noen gode tilbud da vettu på feks puslespill eller en plastkopp eller en liten rangle som er så søt... men ikke mange og dyre ved siden av nei...

Skrevet

Nei. Vi prøver å holde det på et nogenlunde nøysomt nivå, og oppfordrer også besteforeldre og sånt til å holde seg i skinnet. En gave fra hver person til hver person er nok, hvis de på død og liv vil gi mer, får de sette inn penger eller noe. Jeg synes det blir overkill i jula, og vil ikke at ungene skal forvente 100 gaver.

Skrevet

Ja! Dei får ein stor hver og et par mindre. Litt sånn som dei treng og litt leiker.

Skrevet

Hehe, jada, kjøper fra søsken til søsken og fra julenissen ;) Kommer gaven fra oss på under 800 kjøper vi en til eller to ...

Skrevet

I utg.p nei!

 

Er første jula med to barn for oss, og enda er den minste så lita at hun hverken skjønner eller vet noe om jul og gaver.

 

Senere vil vi prøve å holde oss sann ca på samme prisnivå.

Men orker ikke være foreldre som på død og liv må gi til samme sum.

 

I år får eldste ei gave til 1500kr, mens lillesøstra får to som til sammen koster 500kr.

 

De senere årene vil vi nok gå mer inn for at summen skal bli mer lik og "rettferdig".

 

Storesøster får forresten en pysj fra lillesøster i tillegg, så det blir vell strengt tatt to.

Skrevet

Ja han får mange fordi jeg syns der er koselig. Det er jul en gang i året.

Skrevet

Ja, kjøpt noe barbiegreier. Hvorfor mer enn en? Greit å få både dame og mann da. Og en elefant. ;o)

Skrevet

Lillebror får bare en da + en liten rangle av nissen. Han er så liten, så han trenger ikke mer.

Skrevet

Jada,, vi har et helt rom å innrede så hun får godt over en pakke i år hehe :)

Skrevet

de får flere ting,som tilsammen utgjør samme pris.De eldste får penger,og en klær.

Så litt forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...