-Hengebuksvinet- Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vil gjerne ha en morsom innfallsvinkel til dette temaet i en 7.klasse. Noe som ufarliggjør litt temaet, og gjerne noe som er invormativt samtidig som man drar litt på smilebåndet. Og som gjør videre arbeid og diskusjon omkring temaet litt lettere for elevene. Mottar også gjerne andre gode tips, hva angår temaet.
Dronningen! Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Bare Bea, Svampe , Frida - med hjertet i hånden , Maja Steinansikt , Schpaaa , Lime , Glasskår og Ikke naken er noen filmer som passer til ungdom. Jeg har ikke sett alle så du må nesten lese anmeldelser som gjelder den enkelte filmen....
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 frida - med hjertet i hånde. den visste jeg i min 7.klasse:-) eventuelt ikke naken. bare bea anbefaler jeg ikke, de er for små...
-Hengebuksvinet- Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Takker for tips. Tror nesten Bea må ha 15 års aldersgrense, så der er jeg enig. Frida - med hjertet i hånden, hvordan er den? Er det mye foreldreopprør i den? En av guttene mistet mor for en stund siden, så er litt forsiktig på dette området.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 er litt, men ikke for mye..litt sint mot mamma, bare... eventuelt er den der søndagsengler fin.. (tror det er det den heter)
Odine! Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Er det ikke en som heter "aldri mer 14"?
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 jjoooo, den er glimrende..aldri mer tretten?? eller fjorten? den passer kjempebra,var den jeg ikke kom på :-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Hipp hipp hora! Fucking åmål Bare Bea Fjortis.....
Blue Lady Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 samme tenkte jeg, men den er det kanskj 15 år på. Eller aldri mer 13, den er litt kul. Enn den... hmm... høyere enn himmelen?
-Hengebuksvinet- Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2007 Takker for tips, damer. Dere er alltid gode å ha ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå