◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 hei jenter! Nå er det dagen før IKM,som altså er imorgen 13 des.. Jeg tok en EL test for morro skyld,digital CB-og den ble positiv. Har lest flere steder at man er gravid hvis man får positiv-har ellers ALDRI fått positiv test på dene tiden fav syklusen før-og jeg har hatt EL tidligere denne mnd. Er det noen av dere som har fått pos el test 1dag før el-og vært gravid? og har noen av dere fått pos test dagen før ikm,men fått mens??? jeg sitter og skjelver nå jeg altså!!!! hjelp meg jenter!!!
abelise Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Har lest at el-tester også slår ut på HCG hormonet, som du produserer når du er gravid! Så mest sansynlig er det på sin plass å gratulere. Tar i alle fall sjansen med et aldri så lite jipppi for deg og den mulige lille sprien din:-)
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Åneiii =) du må ikke si sånn søte deg,jeg blir jo så håpfull da =DDD men takk for det!!! håper virkelg det har klaffet..men tør ikke tro noe.. andre ?
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 ingen..??? jeg og mannen skal ut og kjøpe test nå snart tenkte vi!!! grøsss-gruer meg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå