Isopora Gravid♥ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Forje syklus var på 34 dager. På lørdagen har det gått 34 dager igjen. kan jeg teste med CB i mårra? har så lyst.. men syntes det er skummelt også, er redd for at resultatet er ikke gravid. Har en liten blødning nå, men virker ikke som om det er mensen, for det er så lite. har stikking i venstre side av magen.. føles litt andeledes ut enn mensensmerter. Har symptomer som ømme pupper, konstant sulten, kvalm innimellom, og rar følelse i magen..
Isopora Gravid♥ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2007 ingen som har noe svar til meg?
Isopora Gravid♥ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Får vel bare prøve i mårra og se da..
Høstspire 2011 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hei:) Dersom det var meg, ville jeg testa for 3-4 dager siden! hehe, bare å brenne av en test i morgen tidlig:) Krysser fingrene for deg og håper på det beste:) Masse lykke til:) Klem
Isopora Gravid♥ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Takk for det! da prøver jeg meg i morgen tidlig Trenger lykke til tror jeg, hehe. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå