Gå til innhold

waschera-sjokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så på waschera på ettermiddagen sist uke torsdag eller fredag? Jeg fikk helt sjokk! Pleier ikke se det programmet, men jeg ventet vel på "serierekka" mi friends og de. Jeg og samboer ante fred og ingen fare, lo litt av meldingene som rullet over skjermen som nesten bare bestod av typen melinger som "jeg elsker Lina 4ever" og slikt. Nesten. En vederstyggelighet rullet over skjermen som gav meg hakeslepp. Husker ikke hvordan den gikk, men kjernen var at avsender visste om en navngitt person som visstnok ikke fortjente sin plass her på jorden, var den styggeste jenta på jord, og avsender håpet hun satt og så på nå. Dette er en velig forfinet gjenngivelse. Hadde lyst til å gi beskjed om denne grove overtredelsen fra wascheras side, men til hvem og hvor? -De må nå ha merket det selv!? Hvor er sensuren? Kanskje media ikke har blåst det opp for å beskytte det navngitte mobbeofferet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil melde fra noe sted kan du enten kontakte selve programmet eller Medietilsynet.

Medietilsynet fører tilsyn med kringkasting (allmennkringkastingsvilkårene, reklame og sponsing og beskyttelse av barn og unge, m.m.)

Skrevet

Vet du, den meldingen la jeg også merke til! Har omtrent ikke sett på det programmet før, men så på akkurat da den meldingen rullet over skjermen.... Reagerte også som deg! Men tror ikke jeg gidder å bruke energi på å gjøre noe med den saken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...