Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Har til nå hatt en kjempe aktiv gutt i magen, men siden helga har det hvert veldig rolig. Hadde i helga influensa symptomer, uten feber, og leste nå nettop at det er typisk symptom for Listeria. Jeg vet at det kan komme perioder hvor poden kan være noe roligere, men er blitt så vant til å kjenne mye.Når jeg tenker etter har jeg ikke kjent ordenlige spark siden torsdag. Jeg vet jeg er litt hysterisk akkurat nå, men måtte si det til noen, tør ikke si det til sambo, da blir han helt forstørret. Noen som har noen betryggende ord.
Bianca83 Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hvor langt er du på vei? Jeg hadde det slik før helga. Flere dager hvor jeg omtrent ikke kjente noe. Ble litt bekymra inni meg jeg også, men holdt ut og ventet noen dager, og så plutselig var det mye liv igjen (er 25 uker). Det skjer mest sannsynlig med deg også :-) Blir du ikke beroliget så ta en tur innom legen eller jordmor om du har så de får lyttet på hjertelyden :-) Bedre med en gang for mye enn en for lite. Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden!
big smile Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Det kommer vel litt ann på hvor langt du er kommet det. Jeg kjente veldig mye frem til uke 18 og så ble det utrolig rolig i ca 2 uker hvor jeg så vidt kjente en eller to bevegelser i løpet av hele den tiden. Nå er jeg 20+5 og har begynt å kjenne masse igjen. Men var på ultralyd da jeg var 18+5 og at var helt tipp topp:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Er og sniktitter her selv om jeg tilhører 3.trimester! Vil bare fortelle dere at barna faktisk har en enorm soveperiode mellom ca uke 22 og 30 og at det da er helt normalt å kjenne mye mindre liv!! Har ei i magen min som nesten ikke har fortalt at hun er der inne før de siste dagene jeg! Bare litt dulting nå og da liksom! Går så bra atte skal dere se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå