flypapir Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Har bare jobb ut juli, og har ikke råd til å gå uten lønn fra august og til en eventuell baby skulle komme... Tør ikke satse på at jeg får ny jobb om jeg er gravid heller. Skulle det klaffe denne pp kommer det en baby i slutten av september, men tør ikke tro at vi skal være så heldige heller. Så nå må jeg begynne å søke ny jobb så vi kan fortsette prøvingen om ikke så alt for lenge... Andre som er i samme situasjon?! Hvordan gjør dere det? Har sååå lyst på en liten baby, men tør ikke gjøre det uten at økonomien er sikret... *sukk*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hei! Vi er prøvere, jeg er uten jobb mens samboer jobber 100%. Men nå får jeg kansje jobb etter nyttår da.. Og ikke trur jeg det klaffer før det heller.. Hmm, siden du er så usikker pga økonomien er det kansje lurt å vente? Hva sier samboer'n din da? Klem fra
flypapir Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Mannen er (selvsagt) veldig fornuftig og vil vente etter denne pp... Jeg synes det er veldig vanskelig å skulle stoppe prøvinga nå, og skulle helst sett at jeg hadde en ny, fast jobb fra i morgen av. Må vel bare hive meg på jobbsøkinga, selv om jeg svikter de jeg jobber med nå... Jobber jo egentlig 100% begge to, og er litt avhengig av det ettersom vi nettopp har kjøpt oss hus... Får håpe du får jobb over jul, er jo veldig greit med to inntekter... Men, om en uke drar vi til Thailand, så jeg håper inderlig at litt sol og varme gjør at en liten spire vil feste seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå