Gå til innhold

Stokke stol...

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny spisestol til guttungen... Men klarer ikke å bestemme meg for den tradisjonelle Stokke Trip-trap eller den praktiske og enkle Stokke Sitti...

Erfaringer mottas med takk! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk Stokke tripp trapp til poden til jul da han var 1/2 år og lille tuppa får det samme nå til jul da hun blir 1/2 år. Er veldig forhøyd med denne og gutten min har alltid sittet veldig godt i den. Han er nå 2 1/2 år. Har ikke erfaring med Stokke Sitti, men den kan du kanskje ikke bruke så lenge? De blir veldig for store de små.... ;)

Skrevet

Sitti kan nok brukes like lenge som Trip-trap... Sitti er bare enklere å justere i høyden på fotbrettet og sitteplaten... Guttungen er 2 1/2 nå og har hatt en Babydan stol, men jeg er litt sær på det og vil ha Stokke stol! hihi

Skrevet

Mini her har tripp trapp. Tror nok den kan brukes lengre ja.

Skrevet

Begynte å bruke stokke tripp-trapp ved 6 mnd alderen og er

veldig fornøyde

Skrevet

Da ville jeg, i alle fall hvis du liker designet på begge, valgt tripp trappen, det er ikke vanskelig å justere platene på den heller, uansett så er det ikke så ofte du må gjøre det da...

Skrevet

Noen med erfaring fra Sitti?

Skrevet

Vi har TrippTrapp, og er fornøyde med den. Det er ikke så ofte vi justerer stolen, så det synes jeg ikke er noe problem.

Ta den du synes er finest ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...