Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vi skal kjøpe ny spisestol til guttungen... Men klarer ikke å bestemme meg for den tradisjonelle Stokke Trip-trap eller den praktiske og enkle Stokke Sitti... Erfaringer mottas med takk! ;-)
nenja Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Fikk Stokke tripp trapp til poden til jul da han var 1/2 år og lille tuppa får det samme nå til jul da hun blir 1/2 år. Er veldig forhøyd med denne og gutten min har alltid sittet veldig godt i den. Han er nå 2 1/2 år. Har ikke erfaring med Stokke Sitti, men den kan du kanskje ikke bruke så lenge? De blir veldig for store de små....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Sitti kan nok brukes like lenge som Trip-trap... Sitti er bare enklere å justere i høyden på fotbrettet og sitteplaten... Guttungen er 2 1/2 nå og har hatt en Babydan stol, men jeg er litt sær på det og vil ha Stokke stol! hihi
mayaya Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Mini her har tripp trapp. Tror nok den kan brukes lengre ja.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Begynte å bruke stokke tripp-trapp ved 6 mnd alderen og er veldig fornøyde
nenja Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Da ville jeg, i alle fall hvis du liker designet på begge, valgt tripp trappen, det er ikke vanskelig å justere platene på den heller, uansett så er det ikke så ofte du må gjøre det da...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 Noen med erfaring fra Sitti?
Odine! Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Vi har TrippTrapp, og er fornøyde med den. Det er ikke så ofte vi justerer stolen, så det synes jeg ikke er noe problem. Ta den du synes er finest ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå