Gå til innhold

Noen her med KillBill mobilabb eller kjenner til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben fikk henvendelse fra dem her i forrige uke, ang ett abb. Han sa han var interessert i det, men da dem ringte han sa dem at han måtte oppgi kredittkortnr sitt for det var en innmeldingsavg på kr 1250. Gubben sa at da KAN DET BARE VÆRE, det er jeg ikke interessert i. Og sa han ikke ville bytte abb allikevel.

I går dumpet det en regning på 1250 fra dem i postkassa våres. Med forfall 21 des. Det går ikke an å få tak i dem på tlf, kommer rett på svarer pga dem har så stor pågang ang noe konkursrykter, så blir alle samtaler satt over på svarer (SKIKKELIG UPROFT).. What to do? Jeg har sendt dem en SKIKKELIG sint og forbannet mail nå. Jeg satt jo selv og hørte han sa han ikke var intr.

Hvis man går inn på hjemmesiden deres www.nutel.no så står det masse svada om konkurs greier der også..

Blir så inni h.... kokforbanna... (Gubben er på jobb og har ikke tilgang til internett, derfor jeg som sendte mail)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt jeg:)

Skrevet

Ja vi har abo der, har ikke hatt noe tull med de før Ventelo begynte å sende sms rundt med trusler om å stenge abo vårt pga konkurs i Killbill/Nutel.

Syns det var rart det med kredittkort nr, fordi vi betalte et depositum på 1000kr på faktura etter vi hadde bestilt tlf abo der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...